۰

فضای مناسبی برای توسعه همکاری در حوزه سلامت بین ایران و کشورها ایجاد شده است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
فضای مناسبی برای توسعه همکاری در حوزه سلامت بین ایران و کشورها ایجاد شده است
به گزارش عصر تعادل، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه سومین روز هفتادمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو، اظهار کرد: در این سفر با وزرای بهداشت کشورهای اوروگوئه، ترکیه، الجزایر، روسیه، تایلند، برزیل، ایتالیا، عراق، برزیل، انگلیس، قزاقستان و پاکستان ملاقات داشتیم که در برخی از این دیدارها، تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا شد.
وی افزود: در برخی دیگر از دیدارها برنامه‌های درازمدتی تعریف و مقرر شد گزارش‌های فعالیت‌های انجام‌شده به وزرای بهداشت دو کشور اطلاع داده شود تا بتوانیم در تهران یا کشور مقابل، تصمیمات یا تواقفاتی داشته باشیم.
وزیر بهداشت با بیان اینکه "فضای بسیار مناسبی برای توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه سلامت بین ایران و سایر کشورها ایجاد شده است"، تاکید کرد: هر کشوری دانش، توانمندی‌ها و تجاربی دارد و آشنایی با آن می‌تواند برای اقتصاد، ارتقای سلامت و بهداشت کشورها و ملت‌ها مفید باشد.
هاشمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با قوت و قدرت، مسیر تعامل با کشورهای دنیا را دنبال خواهد کرد و تجربیات خود را به سایر کشورها نیز انتقال می‌دهد.
بر اساس این گزارش، هفتادمین مجمع جهانی بهداشت از اول تا دهم خرداد با حضور ۱۹۴ کشور عضو سازمان بهداشت جهانی در ژنو، در حال برگزاری است.
کد مطلب : ۱۲۸۹۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.