۰

کودکی دو ساله زیر چرخ‌های تراکتور جان خود را از دست داد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کودکی دو ساله زیر چرخ‌های تراکتور جان خود را از دست داد
به گزارش عصر تعادل،سرهنگ ابوالقاسم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه این حادثه روز گذشته و در روستای توندر از توابع بخش کوهسرخ رخ داده است، افزود: یک دستگاه تراکتور درب خانه صاحب آن پارک بوده که چون در سراشیبی قرار داشته به دلیل نامعلومی به حرکت درآمده و فرزند صاحب تراکتور زیر چرخ های آن جان خود را از دست می دهد.
 وی ادامه داد: متاسفانه این فرد که زینب نام داشته و دو ساله بوده به دلیل اینکه سرش زیر چرخ تراکتور می‌رود جان خود را از دست می دهد.
مجروح شدن دو تن از افراد انتظامی کاشمر در درگیری با افراد متخلف
فرمانده انتظامی کاشمر در ادامه از مجروح شدن دو تن از افراد نیروی انتظامی در پی درگیری با چند تن از افراد متخلف در یک درگیری خبر داد.
وی با بیان اینکه این حادثه شب گذشته در خیابان نیازمند رخ داده است، بیان کرد: در پی نزاع شدیدی که بین دو نفر رخ داد بلافاصله و در پی تماس های مردمی گشت کلانتری 11 به محل اعزام می شود.
باقری با اشاره به اینکه یکی از ماموران که برای جدا کردن این افراد از یکدیگر دخالت می کند دچار مصدومیت شده که به بیمارستان اعزام می شود، گفت: در پی ادامه درگیری این افراد ماموران یگان امداد و نیروهای راهنمایی و رانندگی برای کنترل محل و وضعیت ترافیکی به محل اعزام می شوند.
وی با اعلام اینکه در پی ادامه این درگیری یک نفر از این افراد به سمت خانه های اطراف فرار می کند که در این تعقیب یک نفر دیگر از ماموران دچار مصدومیت می شود، اظهار کرد: در این نزاع یک نفر از ماموران به طور سطحی و یک نفر دیگر دچار جراحت شده که اکنون در بیمارستان بستری است.
فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه اکنون حال هر دو نفر ماموران خوب است، افزود: این افراد به دلیل اختلافاتی که از قبل با یکدیگر داشته اند درگیر شده بودند.
وی با اشاره به اینکه تمامی افراد متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند، عنوان کرد: هیچ کدام از شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر گروگانگیری مطرح شده صحت نداشته و با عاملان پخش این شایعات به شدت برخورد خواهد شد.
کد مطلب : ۱۲۸۹۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.