۰

اولین عکس از «بمب» پیمان معادی منتشر شد

تاریخ انتشار
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
به گزارش عصر تعادل،پیمان معادی این روزها در حال فیلمبرداری دومین ساخته سینمایی خود با نام «بمب» است. در این فیلم سینمایی لیلا حاتمی و معادی نقش‌های اصلی را بازی می کنند. فیلمبرداری «بمب» اردیبهشت ماه امسال در تهران آغاز شده بود و محمود کلاری فیلمبرداری آن را بر عهده دارد. اولین تصویر از فیلم «بمب» با بازی پیمان معادی امروز منتشر شد.
 
اولین عکس از «بمب» پیمان معادی منتشر شد 
 
 
 
معادی که سال 89 اولین فیلم سینمایی خود با نام «برف روی کاج ها» را به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان جلوی دوربین برد، از سال گذشته برای ساخت دومین فیلم خود با نام «بمب» اعلام آمادگی کرد. داستان فیلم «بمب» در دهه 60 می گذرد و اشاره هایی به بمباران شهر تهران در زمان جنگ تحمیلی دارد.

پیمان معادی پیش تر در پشت صحنه فیلم «بمب» مردم را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده بود ولی امروز اولین عکس از جدیدترین فیلمش منتشر شد. او نوروز امسال در برنامه «خندوانه» اعلام کرده بود که «بمب» را به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد رساند.

پیمان معادی با فیلم «برف روی کاج ها» توانسته بود سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره سی ام بدست آورد اما در زمان اکران این فیلم، حوزه هنری از نمایش «برف روی کاج ها» در سینماهای وابسته به خود خودداری کرد.
کد مطلب : ۱۲۸۹۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.