۰

مناجاتی: پرتغال تیم شکست ناپذیری نبود

تاریخ انتشار
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
به گزارش عصر تعادل، مهدی مناجاتی در خصوص شکست 2 بر یک تیم فوتبال جوانان مقابل پرتغال و حذف از مسابقات جام جهانی اظهار داشت: مربیان ما ارزیابی خوبی از پرتغال انجام نداده بودند و دلیل این موضوع نیز این است که باز هم مانند بازی گذشته مقابل زامبیا ابتدا سوار بر بازی بودیم اما پس از گل باز هم بازنده شدیم. مربیان ما به قول قدیمی‌ها اصلا در جریان نبودند فوتبال 90 دقیقه است و تا زمان سوت پایان بازی امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان خاطرنشان کرد: در بازی مقابل زامبیا نیز بعد از زدن گل دوم فراموش کردیم باید به اداره بازی بپردازیم. فوتبال فقط در حمله خلاصه نمی‌شد و تیم ما برنامه‌ای برای اصول دفاعی نداشتند و در نهایت نیز 4 گل دریافت کردیم. می‌توانستیم بعد از برتری دو گله مقابل زامبیا بسته بازی و مانند شطرنج روی همه جهات بازی تمرکز کنیم. می‌توانستیم با تمرکز و کار دفاعی مناسب حریف را به زمین خودمان بکشانیم و در ضدحملات آسیب بیشتری به آنها بزنیم.

مناجاتی با انتقاد از عملکرد تیم جوانان بعد از زدن گل اول به پرتغال یادآور شد: در بازی مقابل پرتغال نیز باید بعد از رسیدن به گل، بسته‌تر بازی می‌کردیم اما این کار را انجام ندادیم و پرتغال نیز در نیمه دوم بسیار سرحال و آماده بازی کرد و به موفقیت دست یافت. مربیان ما هیچ برنامه‌ای برای حفظ گل زده نداشتند و مبهوت بازی شده بودند. پرتغال تیمی نبود که ما نتوانیم از سد آن بگذریم اما با اشتباهات خودمان مغلوب این تیم شدیم.

وی عنوان کرد: زمانی که مربی بیش از حد درگیر بازی می‌شود نقش کمک مربیان بیشتر می‌شود تا با بررسی کمبودها و ایجاد شوک‌های لازم مسائل را به سرمربی منتقل کند تا او به خوبی تیم را رهبری کنند. این اتفاق در تمام تیم‌های بزرگ دنیا می‌افتد اما مربیان ما نیز کمکی به سرمربی تیم ملی انجام ندادند. کمک‌ها در تمام تیم‌های بزرگ عامل پیروزی هستند. ما به دلیل ضعف کادرفنی تیم ملی در حالی که توانایی صعود از گروه‌مان را داشتیم از جام‌جهانی حذف شدیم. تیم بسیار خوبی داشتیم و واقعا حیف شد که صعود نکردیم.
کد مطلب : ۱۲۸۹۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.