۰

ایران غرامتی به جیووا نمی‌دهد؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
به گزارش عصر تعادل، بیش از یک سال از همکاری فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا می‌گذرد اما این همکاری از همان روزهای اول به مشکل خورد. مسئولان فدراسیون با ادعای نداشتن کیفیت لازم، حاضر نشدند از لباس‌های جیووا استفاده کنند و تیم ملی فوتبال کشورمان با لباس‌های آدیداس در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه شرکت کرد. همین مسئله شکایت شرکت جیووا را به همراه داشت تا این قرارداد وارد فاز جدیدی شود.

سعید یحیایی، مدیر بخش صادرات شرکت جیووا در گفت‌وگو با تسنیم مدعی شده بود که شکایت این شرکت از فدراسیون فوتبال در حال به نتیجه رسیدن است. او حتی از احتمال پرداخت غرامت دو میلیون یورویی از سوی فدراسیون فوتبال خبر داد، اما امیر عابدینی، سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال و عضو کمیته بازاریابی این مسئله را رد کرد. عابدینی در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت که قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت جیووا در حال فسخ شدن است.

با ادعای امیر عابدینی فدراسیون فوتبال در آستانه فسخ قرارداد با شرکت ایتالیایی جیووا قرار دارد، اما باید دید فدراسیون در این زمینه غرامتی پرداخت خواهد کرد یا نه.
کد مطلب : ۱۲۹۱۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.