۰

انتشار ایمیل‌های جدیدی از سفیر امارات در آمریکا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸
به گزارش عصر تعادل،، سایت هافینگتون پست اعلام کرد: یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگتن قبل از اینکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شود او را مسخره کرده و گفته بود که ترامپ با کدام شانس می‌خواهد رئیس‌جمهور شود. سفیر امارات در طول کمپین انتخاباتی ترامپ و تا پایان روز انتخابات همچنان در حال مسخره کردن ترامپ بود.
العتیبه هم‌چنین به ذکر نام امارات در میان کشورهایی که به گسترش تندروی در منطقه کمک می‌کنند، اعتراض کرده است.
هافینگتون‌پست گزارش داد: این ایمیل‌ها امید امارات به حمایت رسمی آمریکا از ابوظبی در برابر قطر را تهدید می‌کند.
خبرنگار الجزیره در واشنگتن اعلام کرد: یکی از ایمیل‌های فاش شده شامل گفتگویی میان سفیر امارات و خبرنگار زن یک روزنامه آمریکایی است که در این گفت‌وگو سفیر امارات می‌گوید پیگیری اظهارات ترامپ طی کمپین تبلیغات انتخاباتی وقت تلف کردن است.
سایت هافینگتون پست قبلا تعداد جدیدی از ایمیل‌های فاش شده سفیر امارات را منتشر کرد که نشان می‌دهد سفیر امارات برای مداخله و تأثیر در مواضع آمریکا تلاش می‌کند.
این ایمیل‌ها میان سفیر امارات و مسئولان آمریکایی در دولت قبلی این کشور و شخصیت‌های حامی اسرائیل رد و بدل شده است. این ایمیل‌ها همچنین نشان می‌دهند که امارات برای تخریب وجهه قطر تلاش کرده است.
کد مطلب : ۱۲۹۳۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.