۰

شهادت یک جوان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
به گزاش عصر تعادل،خبرگزاری فلسطینی معا امروز (سه شنبه) گزارش داد: این درگیری ها شب گذشته (دوشنبه) بین اهالی کفر قاسم و پلیس رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست.
جوان فلسطینی یاد شده بعد از زخمی شدن توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان اسرائیلی (رژیم صهیونیستی) بیلنسون انتقال یافت و در پی آن اعلام شد که وی به شهادت رسیده است.
در درگیری بین پلیس و اهالی کفر قاسم افراد ناشناسی سه خودروی پلیس رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و برخی خبرها حاکی است که سه خودرو آتش گرفته است.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک گشتی متعلق به پلیس این رژیم با سنگ هدف قرار گرفته است.
پلیس رژیم صهیونیستی نیز به سمت فلسطینیان ساکن در کفر قاسم نارنجک صوتی و اشک آور پرتاب کرد.
این درگیری ها به خیابان البلدیه شهر کفر قاسم کشیده شد و در جریان این درگیری ها علاوه بر این که یک پلیس رژیم صهیونیستی زخم سطحی برداشت، تعدادی از اهالی کفر قاسم نیز زخمی شدند.
این درگیری ها بعد از آن به وقوع پیوست که اهال کفر قاسم، پلیس رژیم صهیونیستی را به بی توجهی به خشونت هایی که از ابتدای سال جاری در این منطقه به وقوع پیوسته متهم کردند.
اقدامات خشونت بار منطقه کفر قاسم از ابتدای سال جاری منجر به کشته شدن 6 تن از اهالی این شهر شده است.
ساکنان این منطقه اخیرا خواستار خروج پلیس رژیم صهیونیستی از شهر کفر قاسم شده اند زیرا میزان جنایت در این منطقه افزایش یافته و جانیان نیز از سوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی دستگیر نشده اند.
 
کد مطلب : ۱۲۹۳۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.