۰

راشفورد: طبیعی است که یونایتد به سراغ بازیکن‌های بزرگ برود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
به گزارش عصر تعادل به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد به جذب آلوارو موراتا مهاجم رئال مادرید نزدیک شده است و به نظر می‌رسد موراتا یکی از خریدهای مورینیو در تابستان باشد.
گفته می‌شود اختلاف دو باشگاه تنها بر سر مسائل مالی باقی مانده است. در این بین مارکوس راشفورد که در یک فصل، مهاجم نخست یونایتد بعد از مصدومیت زلاتان بود در واکنش به این خبر، گفت: طبیعی است تیم‌های بزرگ به سراغ بازیکنان بزرگ بروند. موراتا مهاجم بزرگی است که فصل قبل ۲۰ گل در لالیگا به ثمر رساند. هر بازیکنی که بتواند به ما کمک کند و به جمع ما اضافه شود خوب است و من از آن استقبال می‌کنم. علاوه بر آن خیلی مهم است که در تیم رقابت ایجاد شود.
به نظر می‌رسد وین رونی بعد از زلاتان ابراهیموویچ، دو خروجی منچستریونایتد باشند و در این بین نیاز است شیاطین سرخ چند مهاجم جذب کنند.
راشفورد در پایان گفت: من کار کردن با بازیکنان بزرگ را دوست دارم و خوشحال می‌شوم که این اتفاق رخ دهد و بازیکنان بزرگی در یونایتد حضور داشته باشند.
کد مطلب : ۱۲۹۴۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.