۰

افزایش دما در غالب نقاط کشور

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۳
به گزارش عصرتعادل، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وقوع پدیده گرد و خاک برای برخی نقاط کشور طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که روز پنجشنبه باد و گرد و خاک برخی از نقاط جنوب غرب کشور را در بر گیرد.

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده غالب نقاط کشور آسمان صاف و آفتابی خواهند داشت و شاهد افزایش دما در اکثر مناطق کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز در مناطقی از  مناطق شرق و جنوب شرق کشور، به‌ویژه  زابل، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پدید می‌آید که به‌تدریج از شدت وزش باد در این منطقه نیز کاسته می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: عصر امروز در جنوب سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده به همراه رعد و برق وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از ارتفاعات سمنان، ارتفاعات جنوبی گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وی به وقوع پدیده گرد و خاک در روز پنجشنبه برای برخی نقاط کشور اشاره کرد و گفت:  روز پنجشنبه در برخی نقاط جنوب غرب، باد و گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، اهواز با 49 درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با هشت درجه بالای صفر را خنک‌ترین نقاط کشور دانست و گفت:‌ دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید که نسبت به روز گذشته شاهد افزایش دو درجه‌ای آن هستیم.

وظیفه تصریح کرد: تهران طی 24 ساعت آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد داشت و با افزایش دو درجه‌ای دما مواجه خواهد شد.
کد مطلب : ۱۲۹۵۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.