۰

یادگار امام، شهادت هموطنان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹
به گزارش عصر تعادل، سیدحسن خمینی تولیت حرم امام خمینی (ره) شهادت جمعی از هموطنان در حملات تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را به عموم مردم ایران و به خانواده های ایشان تسلیت گفت.

یادگار امام راحل در این پیام تسلیت که امروز -چهارشنبه- در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت: در این میان لازم می دانم به خانواده شهید عزیز مازیار سبزعلی زاده که در حال خدمت در حرم امام به شهادت رسید، تسلیت مخصوص عرض کنم و برای همسر و فرزندانش آرزوی سعادت و صبر نمایم.

به گزارش ایرنا، صبح امروز چهار فرد ناشناس با تیراندازی به نیروهای حفاظت مجلس وارد مجلس شدند و جمعی از کارکنان مجلس و مردم را زخمی کردند.

در عملیات تروریستی مجلس که از ساعت 10:15 دقیقه آغاز شده بود و تا بعدازظهر ادامه داشت یکی از این تروریست ها خود را منفجر کرد و سه تن دیگر نیز توسط نیروهای یگان ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هلاکت رسیدند.

همچنین یک تیم تروریستی دیگر همزمان به حرم مطهر امام خمینی(ره) رفته بود که با هوشیاری ماموران حفاظت حرم یک نفر کشته و دیگری نیز اقدام به انفجار کمربند انتحاری کرد و به هلاکت رسید.

دو تیم دیگر حرم امام(ره) و ساختمان مجلس را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.

به گزارش اورژانس تهران در این عملیات ها تا کنون 12 نفر به شهادت رسیدند و 42 نفر مصدوم شدند.
کد مطلب : ۱۲۹۵۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.