۰

عامل قتل‌های طایفه‌ای در ایرانشهر به هلاکت رسید

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
به گزارش عصرتعادل،روزنامه شهروند نوشت: شرور مسلح و عامل قتل‌های طایفه‌ای در ایرانشهر به هلاکت رسید و همدست وی به همراه یک قبضه سلاح کلاش در درگیری با تکاوران پلیس دستگیر شد.

 سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: «ماموران انتظامی ایرانشهر در ادامه رسیدگی به پرونده قتل‌های طایفه‌ای سال‌های گذشته در این شهرستان سرنخ‌هایی از محل اختفای قاتل اصلی در یکی از روستاهای منطقه به دست آوردند.

کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی پس از شناسایی محل اختفای این شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر این منطقه را محاصره کردند که وی به محض مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شد.

این قاتل فراری در این درگیری مسلحانه به هلاکت رسید و همدست وی نیز به همراه یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه دستگیر شد.» فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: «این شرور به جرم ٢ قتل مسلحانه، ٢ سرقت مسلحانه خودرو، حمل و نگهداری سلاح، درگیری با ماموران پلیس و تیراندازی به سمت یگان‌های انتظامی تحت تعقیب بوده است.»

سردار رحیمی با اشاره به این‌که در این درگیری یکی از ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر به صورت سطحی مجروح شده است، ادامه داد: «نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون‌شکنان و هنجارگریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.»
کد مطلب : ۱۲۹۵۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.