۰

بسته اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷
به گزارش عصر تعادل، برخی از اخبار اقتصادی امروز (پنجشنبه ۱۸خرداد) در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.
پرونده‌های تمام و ناتمام زنگنه
سرنوشت نفت کشورمان در چند سال اخیر با تحریم ها گره خورده بود؛ به طوریکه تحریم‌ها نه تنها باعث کاهش میزان تولید نفت و در نتیجه کاهش میزان صادرات نفت شد بلکه روی تعاملات نفتی ایران با غول‌های بزرگ نفتی و همچنین نوسازی پالایشگاه‌ها و میزان تولید محصولات پتروشیمی تاثیر منفی گذاشت.
کاهش قیمت‌ سکه/ ثبات نرخ دلار
در بازار امروز - پنج‌شنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل، یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان فروخته می‌شود. دلار آمریکا نیز با حفظ نسبی قیمت از ابتدای هفته ۳۷۳۶ تومان قیمت دارد.
بهره‌برداری از دو تصفیه‌خانه استان تهران
تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای پیشوا و پردیس روز شنبه (۲۰ خرداد ماه) با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.
جدیدترین وضعیت تولید مینی‌بوس
اردیبهشت ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در خودروسازان داخلی به طور میانگین ۴۰.۸ درصد افزایش یافت.
عمده وام و سپرده‌های بانکی کجاست؟
بررسی عملکرد مبادلات بانکی از تمرکز تا بیش از ۶۰ درصد سپرده‌گذاری‌ها و تسهیلات بانکی مربوط به استان تهران خبر می‌دهد؛ روالی نسبتا معمول که با توجه به شرایط خاص پایتخت چندان دور از ذهن نیست.
چطور از نفوذ هکرها جلوگیری کنیم؟
روش مهندسی اجتماعی برای نفوذ به سیستم‌های رایانه‌ای یکی از روش‌های سخت و در عین حال آسان است که اگر اطلاعات خود را کمی بالا ببرید، استفاده از این روش حتی برای حرفه‌ای‌ترین هکرها نیز دشوار خواهد شد.
سهام بانک رفاه به بازنشستگان واگذار می‌شود
مهمترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری به فروش سهام بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی، آغاز صد وششمین اجلاس سازمان جهانی کار، ایجاد ۱۰۰۰ تعاونی روستایی در سال ۹۶، برگزاری نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با وزیر کار و افزایش سقف صدور ضمانت‌نامه در صندوق ضمانت بخش تعاون اختصاص داشت.
طلای جهانی از صعود بازماند
طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی با انتظار سرمایه گذاران برای رویدادهای ژئوپلیتیکی مهمی که ممکن است تقاضا برای دارایی‌های امن را تقویت کنند، اندکی کاهش پیدا کرد.
کد مطلب : ۱۲۹۶۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.