۰

مجلس از 24 خرداد تا 10 تیر جلسه علنی ندارد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۹
به گزارش عصر تعادل، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز این هیأت، اظهار داشت: مجلس هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (21 تا 23 تیرماه) نشست علنی خواهد داشت و پس از آن تا 10 تیر نشست علنی نخواهیم داشت و وکلای ملت 2 هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند که این تصمیم نیز پیرو نشست‌های علنی مجلس طی 4 هفته کاری پشت سر اتخاذ شده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی طبقات ساختمان مجلس و دفاتر نمایندگان، گفت: سقف کاذب، درب‌ها و سیستم آب و برق طبقات از سوی تروریست‌ها تخریب و در جریان درگیری نیروهای ویژه صابرین و نوپو با تروریست‌ها به خصوص در طبقات دوم و چهارم آسیب جدی وارد شده است.

امیرآبادی تصریح کرد: بنده به همراه آقایان قاضی‌زاده و وکیلی از اعضای هیأت رئیسه پارلمان، بازدیدی از طبقات مجلس داشتیم و گزارش‌ها را به هیأت رئیسه ارائه کردیم، پشتیبانی مجلس شورای اسلامی نیز کار تعمیر طبقات آسیب‌دیده مجلس و دفاتر نمایندگان را آغاز کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت بازسازی دفاتر نمایندگان فعلاً از مردم می‌خواهیم برای پیگیری امور از نمایندگان‌شان به دفاتر استانی نمایندگان مراجعه کنند و به محض آماده‌سازی مجدد دفاتر نمایندگان، روابط عمومی مجلس اعلام رسمی می‌کند.
کد مطلب : ۱۲۹۶۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.