۰

اطمینان داریم تروریست ها در پاسخی تلافی جویانه به تیر زهرآگین فرزندان ملت گرفتار خواهند آمد.

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
اطمینان داریم تروریست ها در پاسخی تلافی جویانه به تیر زهرآگین فرزندان ملت گرفتار خواهند آمد.
به گزارش عصر تعادل، متن بیانیه مجمع نیروهای خط امام پیرامون حادثه تروریستی تهران به شرح ذیل است:
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
جنایت تروریستی اخیر در تهران و حرم امام خمینی(س) یکبار دیگر چهره سیاه و ننگین جهل و خشونت تکفیری را به تصویر کشید. جریانی که با حمایت ارتجاع منطقه‌ای و صهیونیسم بین‌الملل با صرف میلیاردها دلار از سرمایه مادی و معنوی ملت‌های مسلمان و با دامن زدن به اختلافات مذهبی و گسترش تروریسم سعی در قدرت‌نمایی و سلطه طلبی ‌های کاذب دارد. بدون شک هدف قرار دادن شهروندان بیگناه، نشانه‌ای از سبعیت و خشونت کوری است که همواره جریانات فاقد هویت انسانی و بدور از عقلانیت به آن روی می‌آورند.
بدون شک امنیت وثبات ایران عزیز متکی به حضور و حمایت آحاد مردمی است که در طول دهه‌های اخیر صادقانه از همه توان خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بهره برده و سرمایه‌ای بی بدیل برای آن بوده‌اند. مردمی که در مواقع خطر بدون توجه به تفاوت مذاهب و اختلافات سیاسی و جناحی، دفاع از دین و میهن را وجهه همت خود ساخته‌اند. چه بی‌ خردند آنان که تلاش دارند از اینگونه حوادث فرصتی برای نزاع‌های جناحی و توجیه عملکرد و سوابق گروهی خود بسازند! غافل از اینکه ملت ایران تهدیدات را فرصتی برای افزایش انسجام داخلی و وحدت ملی می‌دانند و از رهگذر چنین حوادثی هیچ متاعی برای سیاست بازان فرصت سوز ساخته نخواهد شد.
اطمینان داریم تروریست های تکفیری در پاسخی تلافی جویانه به تیر زهرآگین فرزندان ملت گرفتار خواهند آمد تا درس عبرتی برای حامیان و سرکردگان این گروه و گروه های مشابه در آینده باشد تا بدانند با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع ، اقتدار جمهوری اسلامی را که هزاران شهید دفاع مقدس و مدافع حرم برای استقرار و استقلال آن از جان خود گذشتند ، خلل ناپذیر است.
*برخی از سران دولت های غربی که تا به امروز واکنش جدی در قبال این حمله شوم و ناجوانمردانه نداشته اند باید بدانند که رقص شمشیر در خاورمیانه و پر کردن زاغه ها و تمهیدِ مهمات برای تروریست ها در قلب خاورمیانه عاقبت خوشایندی برایشان به همراه ندارد. کما اینکه لازم به یادآوری است، تیم تروریستی، که برج­های دوقلوی نیویورک را به زیر کشید دقیقا همان گروهی بود که دولت های غربی برای مبارزه با «ارتش سرخ» تجهیز و آنها را آموزش داد و این بداندیشی برای شرق ، عاقبت گریبان شهر نیویورک را گرفت و چشمانی را همچون خانواده های داغدار امروز در ایران، گریان ساخت و آن فجایع انسانی ابتدای قرن ۲۱ را رقم زد. فاعتبروا یااولی‌الابصار
مجمع نیروهای خط امام ضمن محکوم کردن این حادثه وعرض تسلیت به خانواده شهدای مظلوم آن، سپاس و قدردانی خود را از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که با اقدامات به موقع خود در گذشته موفق به پیشگیری از وقوع حوادث مشابه شده و در حادثه اخیر نیز از گسترش آن ممانعت به عمل آوردند، تقدیم نموده و امیدوار است از تکرار چنین حوادث تلخی در آینده جلوگیری شود.
مجمع نیروهای خط امام(ره)
کد مطلب : ۱۲۹۷۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.