۰

هدف دشمن از ترور ایجاد تفرقه میان ملت ایران است

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
هدف دشمن از ترور ایجاد تفرقه میان ملت ایران است
به گزارش عصر تعادل، محمدرضا صالحی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ترور مجلس شورای اسلامی در گفت: با اشاره به اینکه ماهیت ترور از نام آن مشخص است و هدف تروریست‌ها از این اقدامات، ایجاد رعب، وحشت و تفرقه است، اظهار کرد: دشمنان نظام به دنبال این هستند که جنگ را به داخل کشور بکشانند و در میان ملت ایران، دو دستگی ایجاد کنند.
وی اضاف کرد: دشمنان نظام با برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد تفرقه هستند تا افراد اتهاماتی را متوجه یکدیگر کنند و در این میان مسئولین در داخل کشور به این امور پیش پا افتاده مشغول شده و از امور کل مسلمین جهان و مسائل داخل کشور غافل شوند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی وظیفه ملت ایران و مسئولین در این مواقع حساس را حفظ وحدت عنوان کرد و گفت: با حفظ وحدت همه دنیا بداند که یک کشور، یک رهبر، یک دولت و قانونی اساسی داریم و همه پشت سر مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت برای ایجاد ایرانی آباد، آزاد و سربلند حرکت می‌کنیم.
صالحی تصریح کرد: البته توصیه می شود برخی افراد عمدتا از روی سهو و نا آگاهی، موضوعی که به امنیت ملی برمی گردد را به جریانات سیاسی و گروه‌های داخلی منتصب نکنند.
وی تاکید کرد: با حفظ وحدت در مواقع مختلف از جمله حادثه تروریستی اخیر که ملت ایران با حفظ آرامش کشور پاسخ قاطعی به بدخواهان نظام دادند و یک بار دیگر مشتی را بر دهان دشمنان ایران اسلامی زدند و تروریست ها بدانند ایران اسلامی مقتدر و به پشتوانه مردم اجازه خرابکاری به آن‌ها نمی‌دهد.
کد مطلب : ۱۲۹۷۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.