۰

کین: می‌خواهم مثل رونالدو شوم و توپ طلا بگیرم

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
به گزارش عصر تعادل، آقای گل لیگ برتر انگلیس از جاه طلبی‌های خود سخن گفت و عنوان کرد می خواهد به جایگاه کریستیانو رونالدو برسد.

هری کین که دو بار توانسته است عنوان آقای گلی را در لیگ برتر کسب کند، ابراز امیدواری کرد بتواند مانند کریستیانو رونالدو به جایگاه بزرگی برسد و توپ طلا کسب کند. در آستانه دیدار انگلیس و اسکاتلند در انتخابی جام جهانی در قاره اروپا که فردا شنبه برگزار می‌شود، هری کین گفت: از همان ابتدا به دنبال بهترین عملکرد در تیم ملی بودم ولی به خوبی می‌دانم به ثمر رساندن ۵ گل در ۱۷ بازی کافی نیست. می‌خواهم در رده‌های ملی و باشگاه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم بتوانم رکوردم را در تیم ملی بهبود ببخشم و در چند سال گذشته به بهترین جایگاه برسم.

کین ادامه داد: هدف من این است که بتوانم به برترین بازیکن جهان تبدیل شوم و به همین خاطر کریستیانو رونالدو را الگوی خودم می‌دانم و دوست دارم به آن جایگاه برسم و توپ طلا کسب کنم. برای اینکه بهترین بازیکن شوم نیاز است که در بازیهای بین المللی بیشتر خودم را نشان دهم. 

 پس از آغاز درخشش هری کین در پیراهن تاتنهام، بسیاری از منتقدان او اعتقاد داشتند که این بازیکن تنها یک پدیده، برای یک فصل بوده است. اما درخشش‌های ادامه‌دار این بازیکن، خلاف این موضوع را ثابت کرد. مهاجم باشگاه تاتنهام که با ۲۹ گل زده کفش طلای لیگ برتر را تصاحب کرد، اکنون جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر از نگاه هواداران را نیز به نام خود ثبت کرده است.

او در پایان گفت: انگلیس هواداران زیادی دارد و فوتبال قسمتی از زندگی همه ما بوده است و همیشه باید بهترین نتایج را در تورنمت‌ها کسب کنیم و نسل جدید فوتبال انگلیس مصمم است که بتواند بهترین نتایج ممکن را در سالهای آتی کسب کند.
کد مطلب : ۱۲۹۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.