۰

میرزایی: دوست دارم در سپاهان بمانم

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
به گزارش عصر تعادل، رضا میرزایی مهاجم جوان سپاهان با پیشنهادی از سوی باشگاه مالمو سوئد مواجه شده است.

میرزایی در خصوص این پیشنهاد اظهار کرد: در مدتی که در سپاهان بازی می‌کردم یک ایجنت مطرح سوئدی کارم را زیر نظر داشت و وقتی فصل تمام شد او عنوان کرد با باشگاه مالمو مذاکره کرده است و آنها خواهان من شده‌اند، چون با باشگاه سپاهان قرار داشتم گفتم همه چیز باید قانونی باشد و به باشگاه نامه زده شود.

وی افزود: مالمو تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی لیگ سوئد است اما چون من با سپاهان قرارداد دارم همه چیز را در اختیار باشگاه قرار دادم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: این باشگاه سپاهان است که برای من تصمیم می‌گیرد و تابع نظر باشگاه برای بررسی این پیشنهاد هستم.

وی در مورد آینده سپاهان در فصل جدید گفت: باید فصل شروع شود بعد در مورد سپاهان نظر داد و فعلاً نمی‌شود حرفی زد. با حرف هم به جایی نمی‌رسیم باید در طول فصل مثل سپاهانی مقتدر بازی کنیم اما چیزی که حدس می‌زنم این است که امسال سپاهان قوی را شاهد خواهیم بود، به هر حال سپاهان همیشه سپاهان است.

میرزایی در مورد وضعیت قراردادی خود با این تیم گفت: من یک سال با سپاهان قرارداد دارم و دوست دارم در سپاهان بمانم و تا روزی که سپاهان من را بخواهد با تمام وجودم برای این تیم بازی می‌کنم چون واقعاً سپاهان را دوست دارم و گزینه اول و آخر من در ایران سپاهان است.
کد مطلب : ۱۲۹۷۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.