۰

ابراز امیدواری ولزی‌ها به پیروزی بدون «بیل»

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
به گزارش عصر تعادل، هافبک تیم ملی ولز ابراز امیدواری کرد آن‌ها با وجود غیبت گرت بیل بتوانند یک گام به جام جهانی نزدیک شوند.

رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا از امشب با چند دیدار آغاز می‌شود. ولز شگفتی‌ساز یورو ۲۰۱۶ باید به مصاف تیم صربستان برود، آن هم در شرایطی که گرت بیل را به دلیل محرومیت همراه خود نخواهد داشت.

در همین رابطه جو آلن به ولزی‌ها امیدواری دارد که حتی بدون گرت بیل هم می‌توانند نتیجه لازم را کسب کند. او در همین رابطه گفت: گرت بیل بازیکنی در حد کلاس جهانی است و مهم‌ترین بازیکن تیم ما محسوب می‌شود. قطعا غیبت او را برابر صربستان احساس خواهیم کرد اما مطمئن باشید ما حتی بدون او هم می‌توانیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. برای صعود به جام جهانی کسب این سه امتیاز اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

هافبک طراح ولز که سابقه بازی در لیورپول را دارد، در پایان صحبت‌های خود گفت:‌ ما برای رسیدن به جام جهانی از هیچ فرصتی دریغ نخواهیم کرد. تمام بازیکنان مصمم هستند تا بتوانند صربستان را شکست دهیم و گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.

ولز با هفت امتیاز در رده سوم گروه D انتخابی جام جهانی امتیاز قرار دارد. ولز در پنج بازی گذشته توانسته این تعداد امتیاز را داشته باشد و چهار امتیاز با صربستان صدرنشین فاصله دارد و به همین خاطر پیروزی برابر صربستان اهمیت بسیار زیادی برای ولزی‌ها خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۲۹۷۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.