۰

گزارشی از اولین خرید استقلال

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
به گزارش عصر تعادل، مهدی قائدی بازیکن فصل گذشته ایرانجوان بوشهر و پدیده لیگ یک با عقد قراردادی سه ساله به استقلال تهران پیوست.
 
 پندار توفیقی عضو هیئت مدیره و مدیر نقل و انتقالات استقلال به منظور مذاکره با مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر در خصوص جذب این بازیکن جوان به این شهر سفر کرد و موافقت آنها را جلب کرد.
 
به گزارش خبرنگار سایت نود، بر خلاف اخبار منتشر شده مبنی بر پرداخت چهارصد میلیون تومان از سوی باشگاه استقلال برای دریافت رضایتنامه این بازیکن، باشگاه بوشهری در ازای دریافت صد میلیون تومان رضایتنامه این بازیکن جوان را جهت حضور در استقلال تهران صادر کرد. البته در صورت ترانسفر شدن این بازیکن، پانزده درصد از درآمدهای حاصل از انتقال قائدی به تیم های خارجی نصیب باشگاه ایرانجوان بوشهر خواهد شد. گفته می شود قرارداد قائدی با باشگاه استقلال تهران سه ساله است. بنا بر گزارش های منتشر شده، در خصوص صدور رضایتنامه و همچنین مبلغ این قرارداد توافقات لازم صورت گرفته و با توجه به اینکه رضایتنامه وی برای انتقال به استقلال صادر شده، این بازیکن را باید اولین خرید قطعی استقلال بدانیم.
 
گزارشی از اولین خرید استقلال
 
قائدی از تیم های مختلف لیگ برتری پیشنهاد داشت؛ تیم های صنعت نفت آبادان، پارس جم، سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز از جمله تیم هایی بودند که قصد خرید این بازیکن جوان و آینده دار را داشتند. همچنین پرسپولیس هم برنامه هایی برای جذب قائدی داشت، اما استقلال زودتر از سایر تیمها دست به کار شد و این بازیکن را جذب کرد. طی این چند روز عکسی از قائدی در کنار عکس پرسپولیسی ها در فضای مجازی منتشر شده بود اما وکیل مهدی طارمی که همشهری مهدی قائدی است بر این نکته تأکید کرد که قائدی استقلالی است و علاقمند بود تا در استقلال تهران بازی کند. این عکس در منزل طارمی گرفته شده بود و نباید ملاک علاقه این بازیکن به پرسپولیس به حساب بیاید.
 
گزارشی از اولین خرید استقلال
 
در عکسی که منتشر شده، قائدی در حالی در کنار منوچهر ملکوتی (مدیر تیم های پایه ایرانجوان بوشهر) مشاهده می شود که پیراهن استقلال را در دست دارد. خبرنگار سایت نود در بوشهر، در ادامه گزارش خود اعلام کرد که قائدی برگه قرارداد با استقلال را امضا کرده، و مدیرعامل استقلال هم که در تهران حضور دارد، پس از دریافت برگه قرارداد این بازیکن، آن را امضا خواهد کرد. روز گذشته، افتخاری مدیرعامل استقلال چندین نوبت با توفیقی نماینده باشگاه استقلال که به بوشهر سفر کرده بود، تماس گرفت، و در جریان روند مذاکرات و توافقات نهایی این انتقال و همچنین صدور رضایتنامه قائدی قرار گرفت.
 
پس از قطعی شدن این انتقال، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال گفت:
 
حضور مهدی قائدی در استقلال را خوش آمد می گویم. ایشان از بازیکنان خوب و پدیده لیگ یک بود که از مدتها قبل مذاکراتمان را برای جذب او آغاز کرده بودیم و امروز این مذاکرات نهایی شد و با این بازیکن قرارداد ۳ ساله امضا کردیم. این بازیکن در لیگ یک عملکرد خوب و مطلوبی داشت و باشگاههای زیادی به دنبال جذب او بودند اما با توجه به علاقه قلبی خود بازیکن به استقلال، حضور در این باشگاه را انتخاب کرد و اطمینان دارم عملکرد مطلوبی خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۲۹۷۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.