۰

لغو محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهدا

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲
به گزارش عصر تعادل، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو تمامی محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده برای مراسم تشییع پیکر شهدای حوادث تروریستی تهران خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگویی افزود: از ساعت ۲۴ پنجشنبه(۱۸ خردادماه) محدودیت‌هایی برای توقف در محدوده داخلی بلوار کشاورز، خیابان‌های کارگر، جمهوری،حافظ و ولیعصر اعمال شده بود. همزمان با آغاز مراسم تشییع نیز محدودیت‌های تردد در این خیابان‌ها و معابر داخل این محدوده اعمال شد که با توجه به پایان مراسم تشییع کلیه این محدودیت‌ها لغو شده و به حالت قبل بازگشته است.

وی درباره وضعیت ترافیکی در هسته‌ مرکزی تهران گفت: هم‌اکنون در بخش‌هایی از خیابان انقلاب و خیابان حافظ شاهد افزایش حجم خودروها هستیم اما ترافیک سنگینی در این محدوده‌ها ایجاد نشده است و با حضور ماموران راهور، خودروها در حال تردد هستند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس در تامین نظم و امنیت ترافیکی قدردانی کرد.
کد مطلب : ۱۲۹۸۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.