۰

کارگردان تونسی نخل طلایش را حراج می‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
به گزارش عصر تعادل،عبداللطیف کشیش کارگردان تونسی برای این که بتواند هزینه‌های فیلم جدیدش را تامین کند، تصمیم گرفته نخل طلایی را که از جشنواره فیلم کن دریافت کرده است به فروش بگذارد.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، عبداللطیف کشیش که سال ۲۰۱۳ برای فیلم «آبی گرم‌ترین رنگ است» نخل طلای جشنواره فیلم کن را دریافت کرد، قصد دارد نخل طلایش را به حراج بگذارد تا بتواند فیلم بعدی‌اش را کامل کند.
 
کارگردان تونسی نخل طلایش را حراج می‌کند

علاوه بر نخل طلا این کارگردان قصد دارد تا چند تابلوی رنگ روغن را که در فیلم قبلی‌اش به عنوان آکسسوار حضور داشتند نیز به فروش برساند.

«مکتوب، عشق من» فیلم جدید این کارگردان است که به دلیل مشکلات مالی پس‌ از تولید متوقف مانده است.

این فیلم با نقش‌آفرینی بازیگران تازه کار فرانسوی ساخته شده و درباره یک فیلمنامه‌نویس جوان به نام امین است که برای تعطیلات تابستانی راهی خانه‌اش در منطقه مدیترانه می‌شود.  

این کارگردان در بیانیه‌ای در این باره گفته است که برای جمع‌آوری هزینه مورد نیاز برای تکمیل فیلم جدیدش برخی از اشیای مربوط به آثار سینمایی قبلی خود را حراج می‌کند.

اعلام نشده است که این فیلم به چه میزان بودجه برای رسیدن به مرحله نهایی نیاز دارد.

کشیش که قبلا هم سرو صدا به پا کرده بود اندکی پس از مراسم اختتامیه کن با یکی از بازیگران فیلمش دچار درگیری لفظی شد و او را لوس توصیف کرد.

اهدای نخل ظلای جشنواره کن شصت و ششم به این کارگردان با انتقادهایی همراه شده بود از جمله تاد مک کارتی منتقد هالیوود ریپورتر دلیل اهدای این جایزه را تنها به دلیل حمایت از فیلمی همجنس‌گرایانه خوانده بود. 
کد مطلب : ۱۲۹۸۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.