۰

حرف های اد هریس از «وست ورلد»

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
به گزارش عصرتعادل، بازیگر فیلم «وست ورلد» اسپویلرهایی از فصل اول سریال «وست ورلد» را مطرح کرده است.

 به نقل از د رپ، شخصیت اد هریس در سریال «وست ورلد»، یعنی مرد سیاه پوش، در مرکز تعدادی از بزرگترین سورپرایزهای این سریال علمی تخیلی شبکه اچ بی او بود، اما خود این بازیگر می گوید در ابتدا اطلاعی نسبت به این پیچش های داستانی نداشت.
 
حرف های اد هریس از «وست ورلد» 
 

این سریال در اپیزود پایانی اش در ماه دسامبر آشکار کرده که ویلیام (جیمی سیمپسون) نسخه جوان تر شخصیت اهریمنی هریس است و صحنه های ویلیام فلش بک هستند. اینطور که مشخص است، وقتی هریس خیلی معمولی سر صحنه فیلمبرداری متوجه این مسئله شد، بسیار تعجب کرده بود.

او می گوید: «یکی از سورپرایزهای خیلی بزرگ این بود که من جیمی (سیمپسون) را دیدم که یک روز داشت سر صحنه راه می رفت و یک نفر گفت این تویی، اما نسخه جوان ترت. و با خودم گفتم اوه! این کاملا برای خودم هم تازگی داشت. خبر بزرگی بود! بعد چند چیز دیگر در مورد گذشته ام فهمیدم که خیلی جالب بودند و بعدا متوجه شدم که عملا کمپانی خودم صاحب وست ورلد است. می گفتم اوه، خیلی خب، ممنون که به من هم گفتید.»

هریس به این نکته اشاره می کند که شاید سخت ترین جنبه فیلمبرداری سریال این بود که در اواسط فصل اول، مراحل فیلمبرداری به حالت تعلیق درآمد. او گفت: «قرار بود یک ضرب فصل را فیلمبرداری کنیم، و فقط توانستم هفت اپیزود را بسازیم و بعد مجبور شدیم برای چند ماه فیلمبرداری را تعطیل کنیم. فقط از همین نظر، از نظر ادامه دار بودن پروسه و تمرکز مورد نیاز، تا حدودی جدا شده بودیم. اپیزود اول سریال را دو سال قبل از اینکه فیلمبرداری بالاخره تمام شود ضبط کرده بودیم.»

در این مصاحبه که به مناسبت نزدیک شدن جوایز امی انجام شد، از هریس پرسیده شد دیگر چه کسی واقعا استحقاق دریافت یک جایزه امی را دارد و چرا، که او پاسخ داد: «به نظرم تمام بازیگران. همه عالی بودند. یک شخصیت انتخاب کنید. نمی دانم آن صحنه را یادتان می آید که پدر اصلی شخصیت اوان ریچل وود را نشاندند و مدام از او سوال می کنند و او قاطی می کند. فقط همین صحنه به خودی خود فوق العاده بود.»

در پاسخ به اینکه آیا او هم سریال ها را پشت سر هم تماشا می کند یا هفته ای یک بار، این بازیگر کارکشته جواب داد: «از نظر پشت سر هم تماشا کردن شاید این کار را با دو یا سه اپیزود انجام بدهم اما هرگز نمی نشینم ۱۰ اپیزود یا یک فصل کامل از چیزی را تماشا کنم. محتوای خیلی زیادی هم وجود دارد. از نظر پا به پا جلو رفتن با سریال هایی که آدم دوست دارد همسرم خیلی بهتر کار می کند و من را هم به آن ها معرفی می کند، اما خیلی چیزها هست که هنوز تماشا نکردم.»

هریس همچنین گفت هیچ شخصیت دیگری در «وست ورلد» وجود نداشت که او دوست داشته باشد نقشش را ایفا کند و بسیار از بازی کردن نقش مرد سیاه پوش خوشحال است. او اضافه کرد: «راستش را بگویم حتی نمی توانم هیچ شخصیت دیگری را تصور کنم که می خواستم در قالبش نقش آفرینی کنم.»
اد هریس ۶۴ ساله به عنوان یکی از بااستعدادترین و قدرتمندترین بازیگران معاصر شناخته می‌شود.
 
او در نیوجرسی متولد شده و مدتی در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده است. وی به زودی جذب تئاتر محلی شد و ناگهان توجه اش به بازیگری معطوف شد، دانشگاه را ترک کرد و وارد دانشکده هنرهای نمایشی اوکلاهما شد تا تئاتر بخواند. او اولین نقش خود را در فیلمی تاثیرگذار از جورج رومرو بازی کرد و دو سال بعد در نقش یک فضانورد به نام جان گلن نقدهای مثبتی دریافت کرد.
 
او در سال ۱۹۸۳ در نمایشی از سم شپرد با عنوان «دیوانه عشق» بازی کرد و به عنوان بازیگر فوق‌العاده سال شناخته شد. از اینجا مسیر موفقیت خاص او شروع شد. این بازیگر نامزد چهار جایزه اسکار است و در فیلم هایی چون «چشم در برابر چشم»، «قدرت مطلق»، «مادر خوانده»، «یک ذهن زیبا»، «ساعت‌ها»، «ننگ بشری» و «برف‌شکن» بازی کرده است.
کد مطلب : ۱۲۹۹۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.