۰

توقف پیگیری موضوع گم شدن یک زن در پاسداران

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
به گزارش عصرتعادل، سخنگوی سازمان آتش نشانی توضیحاتی را در رابطه با تجسس‌های آتش نشان‌ها در پرونده مفقود شدن یک زن در جوی آب خیابان پاسداران ارائه کرد.
 
 
سید جلال ملکی گفت: روز ۱۷ آبان ماه و در پی بارش باران، خبر افتادن یک زن در داخل جوی آب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از آن نیروهای آتش نشان عملیات خود را به منظور یافتن این زن آغاز کرده و اقداماتی را در دستور کار قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به محل افتادن این زن در جوی آب اظهارکرد: این زن، در داخل جوی آبی در منطقه پاسداران افتاده بود و آن روز باران بسیار شدیدی در حال بارش بود.

ملکی با اشاره به تجسس ۲ ماهه آتش نشان‌ها برای یافتن پیکر این زن تصریح کرد: پس از اعلام خبر افتادن این زن در داخل جوی آب، آتش نشان‌ها طی ۲ ماه تمام مسیرهایی که ممکن بود پیکر این زن در آن یافت شود را گشتند، اما در نهایت جسدی یافت نشد.

وی ادامه داد: تجسس‌ها حتی تا منطقه ورامین نیز ادامه یافت و این در شرایطی بود که حادثه در منطقه پاسداران اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از همکاری مطلوب خانواده این زن با نیروهای آتش نشان خبرداد و خاطرنشان کرد: پس از این حادثه، آتش نشان‌ها با حضور خانواده این زن بار‌ها کار تجسس را انجام داده، اما در نهایت و پس از گذشت بیش از ۲ ماه جستجو، فرمانده اتمام تجسس آتش نشان‌ها را اعلام کرد.

ملکی تاکید کرد: خانواده این زن نیز پذیرفتند که آتش نشان‌ها تمام نقاطی که دسترس پذیری آن بسیار دشوار بود را نیز جستجو کرده و قانع شدند که پیدا کردن این پیکر امکان پذیر نیست.
کد مطلب : ۱۲۹۹۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.