۰

کف رای اصولگرایان، 16 میلیون رای رئیسی بود؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۳
به گزارش عصر تعادل، دبیرکل حزب سبز، معتقد است اکنون که رقابت های انتخاباتی تمام شده است، اصولگرایان باید با تشکیل دولت در سایه در رفع معضلات و مشکلات کشور، دولت را همراهی کنند.

حسین کنعانی مقدم  با اشاره به برنامه اصولگرایان پس از انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: خوشبختانه اصولگرایان در این انتخابات توانستند آرا را تجمیع کنند، معتقدم اکنون زمان مناسب برای تشکیل دولت در سایه فرا رسیده است.

وی با اشاره به موضوع دولت در سایه، تصریح کرد: مهمترین هدف و برنامه دولت در سایه این است که طرح‌ها و برنامه‌هایی که به نظرشان برای حل مشکلات کشور راه‌گشا است را به دولت ارائه دهند تا معظلات و مشکلات کشور سریعتر حل شود.

کنعانی مقدم تصریح کرد: انتخابات تمام شده است ؛ اکنون باید سعی کنیم با همراهی و همکاری دولت مستقر، معضلات جامعه و کشور را مرتفع کنیم. قطعا اگر بتوانیم این خدمت را انجام دهیم مردم حتما در انتخابات‌های بعدی اعتماد بیشتری به ما خواهند کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به میزان رای اصولگرایان در انتخابات اخیر گفت: تجربه انتخابات‌های گذشته نشان داده است که این آراء که به دست آمد کف رای اصولگرایان است. ما باید توانمندی آن را پیدا کنیم که آرا خاکستری را به سوی خود جذب کنیم! متاسفانه در این انتخابات این اتفاق نیفتاد و این آراء تعیین کننده به سمت روحانی حرکت کرد.

وی با اشاره به اختلافات سنتی‌ها و نو اصولگرایان، گفت: بالاخره در درون هر جریان سیاسی اختلاف نظرهایی وجود دارد، روند کار ما برای انتخابات از ابتدا همانی بود که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم؛ اما متاسفانه در بحث آرا خاکستری عمدتا نتوانستیم موفق عمل کنیم.

کنعانی مقدم با بیان اینکه اکنون در حال آماده‌سازی شرایط برای انتخابات مجلس هستیم، خاطرنشان کرد: قطعا به دنبال آن هستیم که برای انتخابات‌های آتی نسل چهارم و پنجم انقلاب وارد صحنه شوند، کشور متعلق به جوانان است و ما نیز دیگر رفتنی و فصل بازنشستگی ما فرارسیده است. از همان روزی که انتخابات تمام شد ما جلساتی را در جمنا برگزار کردیم که این جلسات به صورت مداوم و مرتب در حال برگزاری است، زیرا جمنا مختص انتخابات اخیر نبود.

وی ادامه داد: برای موفقیت در انتخابات آینده قطعا بحث "کادرسازی" موضوع بسیار مهمی است، اگر بناست دولت را در اختیار داشته باشیم نیازمند این هستیم که کادر موفق و مجرب در اختیار داشته باشیم تا اگر دولت را در دست گرفتیم آن‌موقع به دنبال وزیر و وکیل نگردیم! به‌هرحال برنامه ما این است که مطالبات مردم را تبدیل به برنامه کنیم و آن‌ها را از طریق این دولت و یا دولت آینده اجرایی کنیم. معتقدم در سال 1400 با توجه به تجربه‌ای که اصولگرایان پیدا کرده‌اند شرایط بهتری در انتظارشان خواهد بود.
کد مطلب : ۱۲۹۹۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.