۰
به همراه رشته محل‌های جدید؛

اصلاحات دفترچه انتخاب رشته ارشد منتشر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸
به گزارش عصرتعادل،اصلاحیه دفترچه با توجه به صدور مجوز پذیرش رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای برخی از دانشگاهها  و موسسات آموزش عالی و همچنین با توجه به اعلام موارد اصلاحی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در برخی موارد مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، منتشر شده است.

این اصلاحات شامل کاهش و افزایش ظرفیت، تغییر نیمسال پذیرش، حذف و اضافه برخی از کدرشته محل ها است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ باید پس از ملاحظه این اطلاعیه و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب و در مهلت مقرر (از ۲۱ تا ۲۵ خرداد ۹۶) به ترتیب اولویت نسبت به درج کدرشته محل‌های مربوط در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

فایل اصلاحات برخی شرایط و ضوابط رشته های داری شرایط خاص، اصلاحات و حذفیات برخی کدرشته محلها و همچنین کدرشته محلهای جدید علاوه بر کدرشته محلهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.
کد مطلب : ۱۳۰۰۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.