۰

استقبال کوربین از لغو سفر ترامپ به انگلیس

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۴
به گزارش عصرتعادل به نقل از اندیپندنت، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس از احتمال ملغی شدن سفر رسمی ترامپ به این کشور دفاع کرده و دلیل این کار خود را نیز اختلاف نظرها میان ترامپ با انگلیس بر سر مساله سمینار تغییرات آب و هوایی پاریس و همچنین انتقادات تند ترامپ از «صادق خان»، شهردار لندن عنوان کرده است.

کوربین در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: از ملغی شدن سفر رسمی پرزیدنت ترامپ به خصوص پس از حملات وی به شهردار لندن و پا پس کشیدن از توافق آب و هوایی پاریس استقبال می شود.

این در حالیست که گفته می شود سفر ترامپ به انگلیس به طور رسمی ملغی نشده اما تکلیف انجام آن در پی ترس از تظاهرات عمومی در این کشور مشخص نشده است.

«ترزا می»، نخست وزیر انگلیس پیشتر به طور رسمی از دونالد ترامپ دعوت کرده بود تا از لندن بازدید کند. اما تاریخ دقیق این سفر همچنان مشخص نشده است.

دونالد ترامپ در پی انجام حملات تروریستی لندن به انتقاد تند از شهردار لندن پرداخته و نوشت: در حادثه تروریستی لندن دستکم 7 نفر کشته و 48 نفر زخمی شدند و شهردار لندن می گوید دلیلی برای هشدار (امنیتی) وجود ندارد.
 
کد مطلب : ۱۳۰۰۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.