۰

مجری مناظرات انتخاباتی در خندوانه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۹
به گزارش عصر تعادل،امشب مرتضی حیدری میهمان برنامه خندوانه است. همچنین نفرات برتر مسابقه خنداننده شو در مرحله اول شب گذشته مشخص شدند.
 
مجری مناظرات انتخاباتی در خندوانه

 شب گذشته نفرات برتر مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه معرفی شدند. این برنامه حدود یک ماه پیش بیست نفر از برترین‌های شرکت‌کننده مسابقه خنداننده شو با آرای داوران را معرفی کرد.

بعد از انتخاب برترین‌ها، شقایق دهقان مربیگری گروه بانوان را بر عهده گرفت. همچنین حسن معجونی، رامبد جوان و اشکان خطیبی هر کدام هدایت گروه‌های پنج نفره‌ای را به عهده گرفتند. در این مدت مربیان با نفرات خود تمرین می‌کردند و در ادامه از بین پنج نفر یک نفر را با نظر مربیان حذف شد.

هفته گذشته 16 شرکت کننده مسابقه خنداننده شو در چهار گروه استندآپ خود را اجرا کردند و بعد از اجرای هر گروه قرار شد، مردم به شرکت کنندگان رای بدهند و شب گذشته آرای مردمی اعلام شد. در پایان این مرحله بیش از هفت میلیون نفر در رای گیری این مسابقه شرکت کردند که بر اساس آن  10 نفر به طور مستقیم و دو نفر با رای کسانی که در استودیو حضور داشتند به دور بعدی این برنامه راه پیدا کردند.

گفتنی است برنامه خندوانه امشب میزبان مرتضی حیدری،گوینده خبر و مجری تلویزیون است. این برنامه یکشنبه تا پنجشنبه ، ساعت ٢٣ ، از شبکه نسیم پخش می شود.
کد مطلب : ۱۳۰۰۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.