۰

فنونی‌‍زاده: بیت‌سعید به کار استقلال می‌آید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰
به گزارش عصر تعادل، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی هرچند دیدار سختی مقابل ازبکستان دارد اما در نهایت پیروز می‌شود و به راحتی به جام جهانی صعود می‌کند.
 
مهدی فنونی‌زاده در خصوص دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار کرد: دیدار با ازبکستان سختی‌های خاص خود را دارد. ازبکستان تیمی حرفه‌ای است و باید برابر آنان محتاط باشیم اما نباید فراموش کنیم که کی‌روش به خوبی کار خود را بلد است و بعید می‌دانم که برای پیروزی مقابل این تیم به مشکل بخوریم.
 
وی افزود: البته کی‌روش نشان داده که مربی‌ای نتیجه‌گراست و باز هم فکر نمی‌کنم نتیجه‌ای جز یک بر صفر رقم بخورد. به هر صورت اینکه برای نخستین بار به صورت متوالی به جام جهانی می‌رویم اتفاقی خوب است.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بالا رفتن توقع مردم از تیم ملی فوتبال تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی داشته‌باشیم تا موفق شویم. تا زمانیکه نگاه کلان در فوتبال کشور به صورت نتیجه‌گرا باشد به آینده خاصی نمی‌رسیم. رقبای ما در جام جهانی به بهترین شکل برای موفقیت خود تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند اما اگر قرار باشد ما با این امکانات به مصاف رقبا در روسیه برویم نهایتا با یک امتیاز جام جهانی را ترک می‌کنیم.
 
فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد، امکانات برای تیم ملی مهیا شود و همچنین قرعه خوبی نصیب‌مان شود بعید نیست که بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.
 
وی در خصوص شرایط استقلال افزود: به هر حال فوتبال است و روز خوب و بد دارد. بعد از آن شکست سنگین مقابل العین تا مدت‌ها در کوچه و خیابان مردم متلک می‌گفتند و هواداران دلگیر بودند. برای فصل بعد اما با توجه به حفظ اسکلت تیم فکر می‎‌کنم استقلال بتواند به نتایج خوبی دست یابد.
 
فنونی‌زاده در رابطه با جذب بیت‌سعید گفت: بیت‌سعید مهاجم بسیار خوبی است اما باید منتظر باشیم و ببینیم که در فضای تهران و باشگاه استقلال می‌تواند به عملکرد خوب خود ادامه دهد یا نه؟ پیش از وی در استقلال اسماعیل شریفات را داشتیم که در فولاد بسیار خوب عمل کرد اما در ترکیب استقلال جا نیفتاد. بازی کردن و هماهنگ شدن با چارت و بازیکنان استقلال سخت است اما به آینده استقلال با بیت‌سعید و سایر مهاجمان این تیم امیدوارم.
کد مطلب : ۱۳۰۰۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.