۰

سلفی بازی آلکس نوری با ایرانی‌ها در آزادی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۹
به گزارش عصر تعادل، آلکساندر نوری سرمربی موفق باشگاه وردربرمن در سومین تجربه سفر به ایران این بار شناخته تر از همیشه تجربه تماشای بازی تیم ملی ایران برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی را نیز پیدا کرد. تجربه ای متفاوت با همه آن چه او در سفرهای قبلی به ایران داشت این بار برای سرمربی موفق برمنی ها رخ داد به خصوص در برخوردی که فوتبالدوستان ایرانی با او داشتند.

آلکس نوری که از جایگاه شیشه ای ورزشگاه آزادی به عنوان مهمان ویژه شاهد صعود ایران به روسیه 2018 بود در آن لحظات نه تنها بازی را تماشا می کرد بلکه به ابراز احساسات فوتبالدوستان حاضر در ورزشگاه نیز پاسخ می داد درست مثل صحنه ای که از او برای گرفتن سلفی درخواست شد و این مربی خوش اخلاق و خوش رو ایرانی الاصل از پشت حفاظ شیشه ای با طرفدارانش سلفی گرفت.
 
اتفاقی که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های آلمانی داشت و باعث شد تا شهرت آلکس نوری بیشتر از گذشته شود به خصوص بعد از سفر اخیر به تهران که تمام اخبار آن در رسانه های منتسب به باشگاه وردربرمن و شمال آلمان به صورت گسترده پوشش داده شد.
 
سلفی بازی آلکس نوری با ایرانی‌ها در آزادی 
 
سلفی بازی آلکس نوری با ایرانی‌ها در آزادی
کد مطلب : ۱۳۰۱۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.