۰

جزییات محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
به گزارش عصر تعادل، وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه 24 تا شنبه 27خرداد ماه را اعلام کرد.
 
بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهد داشت. بر این اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی هفت محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور شمشک – دیزین، رامیان – شاهرود،  کوثر - خلخال، رودبار – قلعه‌گنج، رودبار – کهنوج، فسا – داراب و استهبان – نی‌ریز مسدود خواهند بود.

همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور را اعلام کرده که بر این اساس میزان ترددها در قیاس با مدت مشابه روز گذشته 1.9درصد کاهش یافته است.

بر این اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت ۱29 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین،قزوین به کرج، تهران به کرج وتهران به شهریار قرار دارند و راه‌های ارتباطی پایتخت با قم، ساوه و پاکدشت در رتبه‌های بعدی هستند.
کد مطلب : ۱۳۰۱۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.