۰

اعلام وفاداری هازارد به چلسی

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
اعلام وفاداری هازارد به چلسی
به‌ گزارش ‌عصر تعادل، ادن هازارد پنج سال است که در چلسی بازی می‌کند و به استثنای فصل پایانی حضور ژوزه مورینیو در آبی پوشان لندنی همواره عملکرد خوبی در این تیم‌ ‌ داشته و جزو بهترین‌ها بوده است.
هازارد فصل قبل توانست عملکرد درخشانی در چلسی داشته باشد و عنوان قهرمانی را با این تیم‌ ‌در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد. با وجود این که خبرهای زیادی درباره احتمال حضور هازارد در رئال مادرید به گوش می‌رسید اما این بازیکن تاکید کرد که چلسی را ترک نخواهد کرد.
او گفت‌: امیدوارم که فصل بعد هم قهرمان لیگ برتر انگلیس شویم و جایزه بهترین بازیکن به من برسد. قهرمانی چلسی در اولویت قرار دارد و جایزه بهترین بازیکن در اولویت دوم. فصل قبل بسیار خوب ظاهر شدیم اما  باید بگویم که در فصل جدید کار ما سخت‌تر خواهد شد.
این بازیکن بلژیکی ادامه‌ داد: من پنج سال است که در چلسی بازی می‌کنم و از حضور در این تیم بسیار خوشحال هستم. من در یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال جهان بازی می‌کنم و از حضور در چلسی احساس راحتی می‌کنم و دلیلی ندارد که این تیم‌ ‌را ترک کنم. بعد  از پنج سال حضور در چلسی چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. من 26 سال سن دارم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.
هازارد در پایان سخنانش گفت‌: در حالی که تنها 16 سال سن داشتم بازی در لیگ فرانسه را تجربه کردم و الان 10 سال است که در سطح نخست فوتبال اروپا بازی می‌کنم. چلسی برای من حکم یک خانواده را دارد. در این تیم دوستان خوبی دارم که همواره با همدیگر در ارتباط هستیم.
کد مطلب : ۱۳۰۲۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.