۰

فروزان: 3 پیشنهاد با شرایط بهتر داشتم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
به گزارش عصر تعادل، محسن فروزان درخصوص پیوستن به تیم پارس جنوبی اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌تر گفتم، دلیل اول حضور من در تیم پارس جنوبی خود آقای تارتار بود. من قبلاً دو سال شاگرد این مربی بوده‌ام. در ابتدای فصل سه پیشنهاد داشتم که شرایط بهتر از اینجا را داشتند، اما حضور آقایان تارتار، اینانلو (مربی دروازه‌بانان پارس جنوبی) که مربی به روزی است و نیز رضاییان مدیرعامل باشگاه باعث شد به پارس جم بیایم. من با آقای رضاییان یک ساعت جلسه داشتم که تنها پنج دقیقه آن درباره قرارداد بود.

وی در این مورد که چه شناختی از فوتبال استان بوشهر دارد، با اشاره به نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول سال گذشته گفت: زمانی که در خونه‌به‌خونه بودم، به مصاف همین تیم پارس جنوبی در شهر جم رفتیم که احساس کردم بوشهر مردم خونگرمی دارد. در این دیدار با وجود اینکه بازیکن تیم حریف بودم، هواداران پارس جنوبی مرا تشویق کردند و احساس خوبی به من دادند. این عامل هم یکی از عوامل حضورم در این تیم بود و امیدوارم بتوانم مردم شهر جم را خوشحال کنم.

دروازه‌بان پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد که پس از راه‌آهن و صبا، این بار با تیم پارس جنوبی برای سومین فصل متوالی به لیگ دسته اول سقوط کنید؟»، تصریح کرد: تیم‌های صبا و راه‌آهن دچار مشکلات مالی بودند. مدیران این تیم‌ها تصمیمات نادرست می‌گرفتند و مربیان تیم‌ها مدام تغییر می‌کرد، اما پارس جنوبی چنین شرایطی ندارد و باشگاه در زمینه مدیریت و فنی ثبات دارد.

وی ادامه داد: تیمی که آقای تارتار را داشته باشد هیچ وقت سقوط نمی‌کند. اکنون بازیکنان خوبی داریم و با کمک هم به فکر رسیدن به رتبه‌ای تک‌رقمی هستیم. چیزی که در این چند جلسه تمرین دیدم، این بود که تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به میانه بالای جدول برسیم.

دروازه‌بان پارس جنوبی جم درباره صعود زودهنگام تیم ملی به جام جهانی 2018 با ابراز امیدواری به اینکه بازی‌های تدارکاتی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شود، در این باره که می‌تواند در لیست اعزامی به جام جهانى روسیه حضور داشته باشد یا خیر، تصریح کرد: همه دوست دارند در جام جهانى بازی کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. همه تلاش می‌کنند نام‌شان در لیست نهایی تیم ملی باشد و من نیز امسال تلاشم را چندین برابر می‌کنم تا در این لیست حضور داشته باشم. آقای کی‌روش از بازیکنان تیم‌های بزرگ داخلی و لژیونرها دعوت می‌کند و به همین خاطر کار برای ما سخت است، اما باید این‌قدر خوب باشم تا آقای کی‌روش مرا دعوت کند.
کد مطلب : ۱۳۰۲۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.