۰

موضوع کشته شدن صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان در حال بررسی است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
موضوع کشته شدن صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان در حال بررسی است
به گزارش عصر تعادل،بهرام قاسمی در گفت‌وگویی با بیان این‌که این موضوع توسط ارگان‌های ذی‌ربط و مرزبانی کشور نیز تایید شده است، ادامه داد: همان‌طور که اشاره کردم این موضوع در حال بررسی است و بعد از مشخص شدن نتایج بررسی‌های اولیه توسط دستگاه‌های مربوطه، این واقعه تلخ به شکل مقتضی و با جدیت تمام مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
وی اظهار کرد: ما در حال حاضر منتظر دریافت نتایج بررسی و تحقیقات در این زمینه هستیم.
براساس این گزارش، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است: دو قایق ایرانی که در حال ماهی‌گیری در آب‌های خلیج فارس بودند، بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.
وی در این ارتباط اعلام کرده است: بر این اساس و بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی گارد مرزبانی این کشور به سوی قایق‌های ایرانی صورت می‌گیرد و یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌شود.
وی تاکید کرده است: این کار عربستان مطابق با اصول انسانی نبوده و حتی با فرض ورود قایق‌های ایرانی به مرزهای عربستان بر اثر امواج دریا، آن‌ها مجاز به شلیک به سوی قایق‌های ایرانی نبودند.
کد مطلب : ۱۳۰۳۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.