۰

شنبه، بانک و بورس هم تعطیل است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
به گزارش عصرتعادل، دبیر کانون بانک‌های خصوصی از تعطیلی شعب بانک‌ها در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس‌جمهور خبر داد.
 
محمدرضا جمشیدی با اشاره به تعطیلی شعب بانک های خصوصی و دولتی شهر تهران در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور، گفت: قرار است بانک ها با هماهنگی نیروی انتظامی برخی شعب کشیک خود را اعلام کنند.

دبیر کانون بانک های خصوصی اظهارداشت: در عین حال، شعب کشیک برای انجام هماهنگی های احتمالی با شعب شهرستان ها نیز تعیین خواهند شد.

در عین حال، کوروش پرویزیان؛ رییس کانون بانک های خصوصی نیز تعطیلی بانک های شهر تهران در روز شنبه را تایید کرد وگفت:  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است شعب کشیک بانک ها در این روز خدمات موردنیاز را ارائه کنند.
 
بورس تهران هم شنبه تعطیل شد
 
با اعلام رسمی دولت برای تعطیلی روز شنبه آینده(14 مردادماه) به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بورس تهران نیز در این روز هیچ فعالیتی نخواهد داشت و تعطیل است.

بر اساس این گزارش، با توجه به تعطیل شدن شنبه آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، علاوه بر بورس تهران سایر بازارها از جمله فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی نیز تعطیل هستند و معاملاتی در آنها انجام نخواهد نشد. بنابراین یکشنبه 15 مرداد اولین روز کاری هفته آینده بازار سرمایه خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود بورس‌های فعال در دیگر نقاط کشور هم به دلیل تعطیلی بورس تهران در این روز فعالیتی نخواهند داشت که البته این موضع هم اکنون در حال بررسی است. 
 
محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت روز گذشته اعلام کرد: با توجه به شرکت گسترده هیات های خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور برگزاری مناسب و شایسته مراسم مذکور و ایجاد تسهیلات لازم در رفت و آمد هیئت های خارجی و رفاه حال شهروندان تهرانی،تمام دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی(غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است. 
 
 
کد مطلب : ۱۳۰۳۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.