۰

پیاز قاچاق هم وارد بازار شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
به گزارش عصرتعادل،سید مرتضی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته قیمت پیاز افزایش چشمگیری داشته و تا 50 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه همین افزایش قیمت موجب کاهش مصرف مردم شد، افزود: یکی از دلایل افزایش قیمت پیاز صادرات آن بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بارفروشان زنجان با بیان اینکه طی روزهای قبل قیمت پیاز کاهش یافته است، گفت: در واقع نسبت به روزهای قبل قیمت پیاز 20 درصد کاهش داشته است.

هاشمی با اشاره به اینکه طی روزهای قبل پیاز قاچاق نیز وارد بازار شده است، افزود: آنطور که اطلاع دارم این پیازها از هند وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه پیازهای قاچاق وارد شده از هند کیفیت لازم را ندارد، بیان کرد: این پیازها از نوع پیازهای قرمز بوده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بارفروشان زنجان با اشاره به اینکه در سایر قیمت‌ها افزایش قیمتی نداریم و قیمت‌ها افت دارد، تصریح کرد: با وجود این فروش چندانی نیست و بازار راکد است.

هاشمی با بیان اینکه به علت رکود بازار فروشندگان مجبور به فروش با قیمت پایین‌تر هستند، افزود: از طرفی میوه کالایی است که زود کیفیت خود را از دست می‌دهد و از طرفی مردم نیز قدرت خرید ندارند به همین علت میوه‌جات با قیمت پایین به فروش می‌رسد.
کد مطلب : ۱۳۰۳۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.