۰

سیاه جامگان، امسال تیم متفاوتی است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹
به گزارش عصر تعادل، مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید تیم امسال سیاه‌جامگان نسبت به فصل‌های گذشته متفاوت‌تر است.
 
روح‌الله سیف‌اللهی درباره بازی اولشان مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: بازی اولمان سخت بود، آن هم با تیمی بازی داشتیم که اسکلت اصلی‌اش را حفظ کرده و از کادرفنی خوبی برخوردار بود. ما خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده بازی باشیم اما یک امتیاز هم برای شروع کار خوب است. امیدواریم در بازی بعدی پیروز شویم و تا پایان همین روند موفقیت‌آمیز را ادامه دهیم.
 
او درباره مصاف با تیم پرشور سپیدرود گفت: سپیدرود یک تیم با انگیزه است آنها با شور و اشتیاق بسیار پا به رقابت‌های لیگ‌برتر گذاشته‌اند و چون سال اول حضورشان در لیگ‌برتر است تمام تلاششان را برای حفظ تیمشان در لیگ خواهند کرد. البته آنها از ویژگی هواداران پرشور هم بهره می‌برند و به طور قطع بازی در رشت یک بازی سخت برای سایر تیم‌های لیگ‌برتری خواهد بود. امیدوارم مقابل آنها باهوش باشیم و با برد ورزشگاه عضدی را ترک کنیم، ما نیاز به پیروزی داریم نه تساوی.
وی شرایط امسال سیاه‌جامگان را خوب می‌داند و می‌گوید این تیم متفاوت‌تر از سال گذشته پا به رقابت‌های لیگ‌برتر گذاشته است: در حال حاضر شرایط تیم هم از نظر مالی و هم فنی خوب است. امسال با درایت آقای میثاقیان تیم هم جوان و هم باتجربه است و تیمی یکدست و همدلی داریم. ما در اکثر بازی‌ها به قصد 3 امتیاز به میدان می‌رویم و اینکه چه اتفاقی در نهایت رخ خواهد داد دیگر جزو رویدادهای فوتبالی است. شرایط امسال سیاه‌جامگان با پارسال فرق می کند و تمام ارکان باشگاه تمام تلاششان را می‌کنند تا این تیم در لیگ موفق باشد.
سیف‌اللهی در پاسخ به سوالی که باتوجه به اتفاقات سال گذشته صحبت جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسید که می‌گوید: بعد از پایان فصل شائبه‌های زیادی در این خصوص اینکه من از سیاه‌جامگان دلخور هستم و احتمالا از این تیم جدا خواهم شد به گوش می‌رسید که چنین موضوعی صحت نداشت. پس از درخواست‌های مختلف مبنی بر حضورم در تیم‌های دیگر ابتداً به دلیل آنکه علاقمند به مشهد و امام رضا(ع) هستم، دوست داشتم در سیاه‌جامگان بمانم و بعد هم چون با آقای میثاقیان راحت بودم به خاطرشان و کار با اکبرآقا تصمیم گرفتم این فصل هم در مشهد بمانم.
 
مهاجم سیاه‌جامگان در خصوص بازی‌های این فصلشان در ورزشگاه امام رضا(ع) هم می‌گوید: در مجموع من بازیکن هستم و دخالتی در این خصوص نمی‌کنم اما به ما گفته بودند قرار است امسال در ورزشگاه امام رضا(ع) با رقبا مصاف بدهیم که متاسفانه این ورزشگاه هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده است. ورزشگاه ثامن هم یکسری ایرادها دارد که باید این مشکلات برطرف شود تا بتوان در این استادیوم مسابقاتمان را برگزار کنیم.
کد مطلب : ۱۳۰۳۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.