۰

فرصت ویژه منصوریان؛ آبی‌ها 48 روز در تهران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷
به گزارش عصر تعادل،استقلال تا ۴۸ روز آینده از تهران خارج نمی‌شود. اتفاقی که می‌تواند برخلاف سال قبل، شروع خوبی را پیش‌روی منصوریان قرار دهد. استقلال در این فصل بدشانس بود که در فصل داغ تابستان با نفت در آبادان بازی کرد. ولی از هفته دوم تا پنجم این تیم از تهران خارج نمی‌شود. دیگر تا پایان مردادماه مسابقه‌ای نیست استقلال مجبور به ترک تهران شود. شهریور ماه تا بیست‌وچهارم مسابقات به دلیل بازی‌های تیم ملی تعطیل است. اتفاقی که تیم منصوریان را از کلافگی سفر در فصل گرما دور نگه می‌دارد.
 
استقلال در این هفته میزبان استقلال خوزستان است. طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، استقلال دو هفته متوالی میزبانی را تجربه می‌کند. یعنی بازی هفته سوم مقابل تراکتورسازی هم به میزبانی استقلال برگزار می‌شود. اما در هفته چهارم تیم منصوریان مهمان سایپا است. دیداری که باز هم در تهران برگزار می‌شود. اتوبوس استقلال در هفته چهارم به جای ورزشگاه آزادی، مسیر تختی را می‌پیماید. استقلال در هفته پنجم هم در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده می‌رود.
 
البته اگر قرار باشد که سرنوشت برای منصوریان عوض شود، این سرمربی باید مسیری جدا از سال قبل را در پیش بگیرد. هر چند که برگزاری بازی‌های متوالی در تهران یک امتیاز محسوب می‌شود، ولی تیم سال قبل استقلال بهره کافی از این میزبانی‌ها نبرده بود. در فصل گذشته، آمار خارج از خانه استقلال بهتر از دیدارهای خانگی بود. استقلال در خانه سه مرتبه طعم شکست را چشید ولی بیرون از آزادی، فقط دو شکست داشت. حتی مجموع امتیازات خارج از خانه استقلال هم یکی بیشتر از امتیازات خانگی این تیم بود. منصوریان در صورت تغییر این رویکرد، می‌تواند مردادماه رویایی را برای خودش رقم بزند.
کد مطلب : ۱۳۰۴۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.