۰

کلوپ: اتلتیکو فقط به دنبال نتیجه بود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۱
به گزارش عصر تعادل،یورگن کلوپ پس از شکست شاگردانش در فینال آئودی کاپ در برابر اتلتیکو مادرید می‌گوید لیورپول تنها تیمی بود که فوتبال بازی کرده است.
 
به گزارش اسکای، لیورپول پس از تساوی 1-1 در برابر اتلتیکو مادرید، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد. قرمزها اما روز گذشته با نمایشی درخشان با 3 گل بایرن مونیخ را شکست داده بودند. کلوپ نیز در مورد عملکرد لیورپول در این رقابت‌ها، گفت:
 
اتلتیکو می‌خواست قهرمان جام شود. ما هم می‌خواستیم، اما در عین‌حال ما می‌خواستیم فوتبال هم بازی کنیم. اتلتیکو فقط به دنبال قهرمانی در این جام بود. شما نمی‌توانید کاری سخت‌تر از بازی کردن در برابر تیمی مانند اتلتیکو پیدا کنید. آن‌ها نتیجه و نتیجه و نتیجه را می‌خواهند. فقط حمله و دفاع بود و با این نوع تیم‌ها روبه‌رو شدن آسان نیست. ما روی گل زدن متمرکز نبودیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و فوتبال بیش‌تر انجام دادیم، به همین دلیل شایسته زدن گل تساوی بودیم. با شکست خوردن در یک نبرد هوایی، نبایدتیم حریف از ما پیش می‌افتاد. بازی در برابر اتلتیکو با آن‌چه در برابر بایرن مونیخ انجام دادیم کاملاً متفاوت بود. 
 
لیورپول که هنوز در رقابت‌های پیش فصل شکست نخورده است، در آخرین بازی خود روز شنبه در دوبلین به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.کلوپ در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به این موضوع، افزود:
 
من از جایگاهی که داریم خوشحالم. ما تمرینات زیادی را انجام دادیم که از این تمرینات در طول فصل بهره خواهیم برد. 
 
و در نهایت موضوع داغ روز، نیمار.
 
من فکر می‌کردم فیرپلی مالی برای این است که چنین اتفاقاتی روی ندهد. نمی‌دانم چگونه نیمار با این قیمت به پاری سن ژرمن می‌رود.
کد مطلب : ۱۳۰۴۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.