۰

نقشه برانکو برای قهرمانی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
به گزارش عصر تعادل، از اواسط فصل گذشته پرسپولیس راه خود را از 15 تیم دیگر لیگ برتر جدا کرده بود و قهرمانی‌اش تقریبا قطعی شده بود. گویا برانکو نمی‌خواهد آمار رویایی فصل گذشته پرسپولیس با تیمی که در تابستان امسال تقویت شده حتی اندکی ضعیف شود. به همین منظور از همان هفته ابتدایی عظش برد را در بازیکنان‌اش ایجاد کرده و انتظار برد در هر دیدار را دارد. برانکو قبل از سفر به تبریز هم گفته بود پتانسیل کسب سه امتیاز را داریم و باید از خانه حریف با دست پر برگردیم. البته که تراکتور هم قدرت فصل‌های گذشته را ندارد و این نکته کار پرسپولیس را هم کمی راحت می‌کند.
 
نکته جالب‌تر این که در هفته‌های پیش رو پرسپولیس حریفان سرسختی ندارد و اگر دیدار تبریز را با سربلندی به اتمام برساند می‌تواند خود را در همین هفته‌های ابتدایی در صدر جدول رقابت‌ها جدا کند. قرمزها هفته سوم در تهران دیداری سبک با نفت تهران آشفته‌حال خواهند داشت؛ بعد از آن در آزادی میزبان سیاه‌جامگانی هستند که غالبا حرفی برابر پرسپولیس برای گفتن نداشته است. در هفته پنجم هم پرسپولیس دوباره به تبریز می‌رود تا با گسترش فولاد روبه‌رو شود. شاید این سخت‌ترین دیدار 5 هفته‌های آینده پرسپولیس باشد اما برانکو راه بردن گسترش در تبریز را به خوبی بلد است. به همین دلیل احتمال این که در پایان هفته پنجم پرسپولیس همه امتیازات ممکن لیگ را به دست آورده باشد دور از ذهن نیست.
کد مطلب : ۱۳۰۴۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.