۰

انصاری فرد مهاجم پنجم المپیاکوس

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
به گزارش عصر تعادل، با توجه به شرایط فعلی کریم انصاری‌فرد انتخاب پنجم بنسیک هاسی برای بازی در خط حمله المپیاکوس است. او اما در فصل منتهی به جام جهانی، باید پیراهن تیمی را بپوشد که در ترکیب اصلی قرار بگیرد. با شرایط این روزهای المپیاکوس و تفکرات هاسی، بعید است انصاری فرد - در صورت ادامه حضور در المپیاکوس- فرصت بازی به دست بیاورد و از سکونشینی رها شود. پس بهتر است او به تیمی برود که بیشتر بازی کند و سرمربی اعتقاد ویژه‌ای به فوتبالش داشته باشد. در این شرایط کریم می‌تواند امیدوار به حضور در جام جهانی و بازی در ترکیب تیم ملی ایران باشد.

کریم انصاری فرد روزهای تلخی را در المپیاکوس سپری می‌کند. با گذشت دو بازی از مقدماتی لیگ اروپا، حالا به این نکته پی می‌بریم که گزارش رسانه‌های یونانی درباره جایگاه متزلزل کریم در ترکیب المپیاکوس چندان هم دور از واقعیت نبوده است.

بنسیک هاسی، سرمربی صرب المپیاکوس نظری روی استفاده از انصاری فرد ندارد. او حداقل در دو بازی المپیاکوس در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا این مساله را نشان داده و نام کریم را در فهرست المپیاکوس قرار نداده است.

هاسی در بازی رفت مقابل پارتیزان بلگراد، ترجیح داد از بن محمد کوموری در خط حمله المپیاکوس استفاده کند. مهاجم سابق پانیونیوس که حالا به مرد اول خط حمله المپیاکوس تبدیل شده است. نام انصاری فرد تنها چند دقیقه قبل از شروع بازی رفت از فهرست 18 نفره المپیاکوس خط خورد تا این بازیکن فرصت بازی در بلگراد را از دست بدهد.

در بازی رفت، بن محمد در ترکیب اصلی قرار گرفت و حتی فرصت بازی در ترکیب اصلی به امانوئل امینیکه نیجریه ای، پدرو کلمبیایی و حتی سبا برزیلی نرسید. پدرو در بازی رفت و از دقیقه 80 جانشین کارسلا شد و امینیکه هم برای اتلاف وقت و در دقیقه 89 جای بن محمد را در ترکیب المپیاکوس گرفت. المپیاکوس با گل‌های بن محمد و امینیکه موفق شد حریف را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد و گامی بلند برای رسیدن به مرحله بعد بردارد.

برای بازی برگشت اما باز هم خبری از انصاری فرد در فهرست المپیاکوس نبود. بن محمد در ترکیب اصلی قرار گرفت و امینیکه، پدرو و سبا هم روی نیمکت نشستند تا شاید فرصت بازی به دست بیاورند. باز هم خبری از انصاری فرد نبود و این مهاجم ترجیح داد به ورزشگاه نیاس اسمیرنیس آتن برود و بازی پانیونیوس مقابل مکابی را از نزدیک تماشا کند. انصاری‌فرد با مسعود شجاعی پیش از آغاز دیدار خوش و بش کرد و به او روحیه داد. البته مهاجم ایرانی با سرمربی پانیونیوس هم ملاقاتی داشت.

در بازی المپیاکوس مقابل پارتیزان، نتیجه دلخواه برای تیم یونانی به دست نیامد. بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید اما المپیاکوس با توجه به برد 3 بر یک خارج از خانه به مرحله بعد صعود کرد. در ورزشگاه جیورجیوس کاریسکاکی، بن محمد 90 دقیقه در ترکیب المپیاکوس بازی کرد اما گلی به ثمر نرساند. باقی رقبای انصاری فرد هم گل نزدند. امینیکه نیجریه‌ای که 30 بازی ملی در کارنامه دارد فرصت حضور در زمین به دست نیاورد، پدرو کلمبیایی هم 90 دقیقه روی نیمکت نشست و این بار سبا توانست برای دقایقی کوتاه به زمین برود و عرض اندام کند.

سبا در دقیقه 70 به جای فورتونیس به زمین رفت و حدود 20 دقیقه در ترکیب المپیاکوس بازی کرد. هر چند گلی به ثمر نرساند و کار خاصی هم انجام نداد. در طول بازی هم کارسلا و فورتونیس برای المپیاکوس گل زدند و سوماه و دوردویچ برای پارتیزان.

با توجه به شرایط فعلی کریم انصاری فرد انتخاب پنجم بنسیک هاسی برای بازی در خط حمله المپیاکوس است. مهاجمی که فصل قبل بازی‌های درخشانی برای پانیونیوس انجام داد و با انتقالی پر سر و صدا پیراهن المپیاکوس را پوشید، حالا جایی در برنامه‌های هاسی ندارد؛ درست مطابق با نوشته‌های رستانه‌های یونانی در مورد او و شرایطی که در المپیاکوس تجربه می‌کند.

بن محمد کوموری و 28 ساله، انتخاب نخست هاسی برای بازی در خط حمله المپیاکوس است. بعد از او نوبت می‌رسد به سه مهاجم که در فهرست 18 نفره المپیاکوس قرار می‌گیرند اما در ترکیب اصلی نه. امانوئل امینیکه مشهور که سابقه بازی در فنرباغچه و تیم ملی نیجریه را در کارنامه دارد یکی از این مهاجمان است. دیگری سبا از برزیل و آن یکی هم پدرو کلمبیایی.

انصاری فرد بعد از این سه مهاجم قرار گرفته. سه مهاجمی که در دو بازی گذشته المپیاکوس مقابل پارتیزان، هر یک برای دقایقی در زمین حاضر شده‌اند اما انصاری فرد نه. مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران هرگز مورد علاقه هاسی نبوده و با توجه به شرایط موجود بعید است برای ادامه فصل فرصت بازی نصیبش شود.

چندی قبل یکی از روزنامه‌های یونانی خبر داد که هاسی، انصاری فرد را نمی‌خواهد و بر همین اساس این مهاجم باید از المپیاکوس جدا شود و پیراهن تیم جدیدی (ناتینگهام فارست) را بر تن کند. اتفاقی که با توجه به وضعیت موجود شاید رخ بدهد و انصاری‌فرد پس از تنها نیم‌فصل بازی برای المپیاکوس از این تیم جدا شود.

در فصل منتهی به جام جهانی، کریم انصاری فرد باید پیراهن تیمی را بپوشد که در ترکیب اصلی قرار بگیرد. با شرایط این روزهای المپیاکوس و تفکرات هاسی، بعید است انصاری‌فرد در صورت ادامه حضور در المپیاکوس فرصت بازی به دست بیاورد و از سکونشینی رها شود. پس بهتر است او به تیمی برود که بیشتر بازی کند و سرمربی اعتقاد ویژه‌ای به فوتبالش داشته باشد. در این شرایط کریم می‌تواند امیدوار به حضور در جام جهانی و بازی در ترکیب تیم ملی ایران باشد.
کد مطلب : ۱۳۰۴۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.