۰

«دورهمی»، ملک شخصی مهران مدیری است؟

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
به گزارش عصرتعادل، برنامه «دورهمی» دو شب پیاپی میزبان دو بازیگر فیلم سینمایی مهران مدیری بود.

 شب گذشته برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در حالی در شبکه نسیم به روی آنتن رفت که دو شب پیاپی این برنامه میزبان دو بازیگر فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری بود.

دو شب پیش امیر جعفری که البته بازیگر مطرح و شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون است و نیازی به حضور در برنامه‌های اینچنینی برای بیشتر مطرح شدن ندارد و این روزها علاوه بر «ساعت 5 عصر» فیلم سینمایی «اکسیدان» را نیز روی پرده دارد مهمان مدیری در این برنامه شد.
 
مگر «دورهمی» ملک مطلق مهران مدیری است؟

شب گذشته نیز نگین معتضدی دیگر بازیگر اولین سینمایی مدیری که البته به اندازه جعفری هم در میان عموم مردم شناخته شده نیست در «دورهمی» حاضر شد. او  پیش از این نیز در سریال «ویلای من» که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد با مدیری همکاری داشت.

حضور پشت هم این دو بازیگراین سوال را در ذهن به وجود می‌آورد که مگر برنامه «دورهمی» که از آنتن رسمی تلویزیون پخش می‌شود ملک شخصی کارگردانی است که به راحتی می‌تواند برای تبلیغ فیلمش هم که شده پشت سر هم بازیگران فیلم‌اش را به برنامه‌ای که در تلویزیون دارد دعوت کند.

البته پاسخ این سوال تا حدودی روشن است، وقتی تلویزیون آنتن خود را به یک شرکت تجاری می‌فروشد، آن شرکت و مهران مدیری هم با خیال راحت برنامه تلویزیونی را ملک مطلق خود تلقی می‌کنند و بازیگران فیلم هایشان را پشت سر هم به برنامه دعوت می کنند. اما اینکه تلویزیون اجازه این جولان را به برنامه ای که حتی به شرکتی تجاری فروخته شده می دهد و نظارتی بر آن ندارد کماکان مبهم است.
کد مطلب : ۱۳۰۵۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.