۰

اظهارات جالب گاتلین پس از شکست بولت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۱
به گزارش عصر تعادل،دونده آمریکایی پس از شکست حریف قدیمی‌اش در فینال دو 100 متر جهان با شگفتی درباره این قهرمانی صحبت کرد.
 
 به نقل از آس، جاستین گاتلین بامداد یکشنبه توانست در نهایت شگفتی یوسین بولت را پشت سر بگذارد و  قهرمان دو 100 متر مسابقات جهانی لندن شود. دونده آمریکایی پس از این قهرمانی، گفت: آیا واقعیت دارد؟ بالاخره قهرمان جهان شدم؟ این کار را به خاطر خودم، خانواده‌ام، مربی‌ام و کشورم انجام دادم.
 
اظهارات جالب گاتلین پس از شکست بولت
 
دونده 35 ساله که به خاطر دوپینگ مدتی از شرکت در مسابقات محروم بود با سوت‌های اعتراض‌آمیز تماشاگران روبه‌رو شد(او پس از قهرمانی تماشاگران را به سکوت واداشت) اما توانست با کسب مدال طلا عنوان مسن‌ترین قهرمان دو 100 متر را به خود اختصاص داد. گاتلین در این باره اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم که مسن‌ترین قهرمان هستم تنها می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و با تمام قدرت به رقابت ادامه دهم. از این پس گام به گام پیش می‌روم. باید دید چه مقدار پیشرفت خواهم کرد.
 
دونده آمریکایی به تمجید از بولت پرداخت و گفت: تنها می‌توان او را تجمید کرد. بولت یک اسطوره است که بدون شک بهترین دونده سرعت تاریخ است.
کد مطلب : ۱۳۰۵۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.