۰

پیشنهاد سوم آ اس رم برای محرز هم رد شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۷
به گزارش عصر تعادل،با وجود اینکه ریاض محرز از باشگاه لستر سیتی خواسته مجوز خروج او به سمت ایتالیا را صادر کنند و سرمربی سابق او در این تیم، کلودیو رانیری نیز از حضور او در تیم زادگاهش استقبال کرده؛ اما مسئولان لستر سیتی پیشنهاد سوم و احتمالا آخر رم برای محرز را نیز رد کردند.
 
طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، پیشنهاد سوم رم به ارزش 35 میلیون یورو بازهم از سوی روباه ها رد شده است؛ آن هم در شرایطی که همه از جمله مونچی با امیدواری منتظر پاسخ مثبت لستری ها بودند اما قهرمان سابق لیگ برتر به اطلاع رمی ها رسانده که این پیشنهاد نیز ار نظر آن ها برای فروختن بهترین بازیکن فصل 16-2015 لیگ برتر انگلیس کافی نیست. لستر سیتی برای فروش او بر روی برچسب 40 میلیون یورویی اش تاکید دارد و بعید است از مبلغ خود کوتاه بیاید. از نظر رم این مبلغ بیش از اندازه زیاد است. حالا باید دید حرکت بعدی مونچی پس از یک ماه مذاکره برای جذب محرز چیست. ممکن است او با پیشنهادی بهتر بازهم برای خرید این وینگر الجزایری تلاش کند یا اینکه سایر گزینه ها را مدنظر قرار بدهد.
 
پیشنهاد سوم آ اس رم برای محرز هم رد شد
 
طبق گزارش وبسایت Football-Italia، احتمالا با رد این پیشنهاد، سرانجام مونچی روی سایر گزینه ها معطوف خواهد شد. خوان کوادرادو از یوونتوس و لوکاس وازکز از رئال مادرید دو گزینه اصلی جالوروسی پس از ناکامی در جذب محرز هستند.
 
اما گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد فاصله مبلغ پیشنهادی رم با مبلغ درخواستی لستر سیتی نزدیک به 10 میلیون یورو است؛ با این حال مونچی اطمینان دارد این وینگر الجزایری را برای دو بازی دوستانه مقابل سویا و سلتاویگو در اسپانیا به جمع سایر بازیکنان تیم اوزبیو دی فرانچسکو اضافه خواهد کرد.
 
به نظر می رسد تکلیف نهایی این بازیکن تا روز جمعه 11 آگوست مشخص شود؛ چراکه در این روز لستر سیتی در  اولین بازی لیگ برتر میهمان آرسنال خواهد بود. با این اوصاف آن چه مشخص است با رد شدن پیشنهاد سوم؛ احتمالا محرز از هر زمان دیگری از حضور در جمع گرگ های پایتخت دورتر شده است.
کد مطلب : ۱۳۰۵۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.