۰

جستجو برای یافتن راننده محبوس در معدن دندی

تاریخ انتشار
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷
به گزارش عصرتعادل، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جست‌وجو برای پیدا شدن راننده محبوس در معدن دندی ادامه دارد.

ساعت 11.30 صبح روز جمعه، ریزش کیک معدنی در پنج کیلومتری دندی به وقوع پیوست و بلافاصله بعد از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر استان، تیم‌های جستجو و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

طی این حادثه یک راننده زیر ضایعات معدن محبوس شده و هم‌اکنون نیز طبق آخرین گزارش‌های رسیده، تیم آنست در حال جست‌وجوی برای یافتن فرد مذکور است.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان با بیان این‌که هنوز تیم‌های مستقر در محل حادثه به همراه سگ‌های جست‌وجوگر، موفق به یافتن راننده محبوس شده در زیر ضایعات معدن نشده‌اند، گفت: در حال حاضر دو تیم امداد و نجات و آواربرداری در محل حادثه چادر زده‌اند و سعی می‌کنند که با استفاده از بیل مکانیکی خاک سرب را به محل دیگری منتقل کنند.

وی تصریح کرد: حین وقوع این حادثه، خوشبختانه راننده بیل مکانیکی که در محل حادثه بود، توانست به موقع از وقوع حادثه مطلع شده و جان سالم به در ببرد ولی جستجو برای یافتن راننده محبوس که به احتمال زیاد جان باخته است همچنان ادامه دارد.

فرد مذکور حدودا سی سال سن داشته و به عنوان راننده در محل دپوی کیک معدنی سرب فعالیت می‌کرده است.
کد مطلب : ۱۳۰۷۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.