۰

غیبت عالیشاه در تمرینات تراکتورسازی

تاریخ انتشار
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
به گزارش عصرتعادل، امید عالیشاه نیم فصل لیگ پانزدهم برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست اما به دلیل محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست به میدان برود و همچنان از لیست تیم بیرون مانده است.
عالیشاه از ابتدای فصل در تمرینات تراکتورسازی غایب است و این درحالیست  که با توجه به نزدیک بودن نیم فصل سرمربی تیم از او خواسته به تمرینات بیاید اما این بازیکن از این اقدام سر باز زده است.
طبق قانون خدمت عالیشاه تا نیم فصل دوم لیگ هفدهم ادامه دارد اما این بازیکن مدعی است که کسر خدمت دارد. در صورت ارائه کسر خدمت، سربازی عالیشاه تا پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما این بازیکن برخلاف ادعای خود مبنی بر اینکه کسر خدمت دارد تا به این لحظه هیچ مدرک به سازمان نظام وظیفه ارائه نکرده است.
با توجه به اینکه عالیشاه سرباز تراکتورسازی و تا به امروز در تمرینات غایب بوده درصورت ادامه این روند مسئولان این باشگاه می‌توانند برای او درخواست جریمه کنند و حتی ممکن است عالیشاه با اضافه خدمت روبه‌رو شود.
به هر حال عالیشاه تا به این لحظه از حضور در تمرینات تراکتورسازی سر باز زده و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.
کد مطلب : ۱۳۰۷۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.