۰

پوچتینو: عاشق هری کین هستم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
به گزارش عصر تعادل، به نقل از دیلی میل، تاتنهام موفق شد در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر ۲ وستهام را شکست دهد. دو گل تاتنهام را در این دیدار هری کین به ثمر رساند.

مائوریسیو پوچتینو بعد از برد تیمش برابر وستهام گفت: هری کین فوق العاده بود. ذهنیت، خلاقیت و همه چیز او مثال زدنی و فوق العاده است. واقعا نمی‌شود کلمه دیگری برای او یافت. در این دیدار هم نمایش خیلی خوبی را از او شاهد بودیم. من عاشق هری کین هستم. همه چیز او می‌تواند برای بازیکنان دیگر الگو باشد. به هر حال هر دیداری در لیگ برتر سختی‌های خودش را دارد و این دیدار هم برابر وستهام خیلی سخت و پیچیده بود ولی در نهایت خوشحالم که مردانم آن‌چه در توان داشتند در زمین بازی از خود نشان دادند. تیمم شایسته برد بود و توانستیم به برد هم برسیم. البته در دقایق زیادی از بازی استرس بازی بالا رفت و نزدیک بود حتی بازی با تساوی به پایان برسد ولی در خط دفاع هوشیارانه عمل کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

تاتنهام اکنون به قبرس سفر خواهد کرد تا دومین دیدار خود را در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند. تاتنهام بعد از برد در بازی اول برابر دورتموند در ویمبلی امیدوار است با کسب سه امتیاز این دیدار امیدهایش را برای صعود بالا ببرد.
کد مطلب : ۱۳۰۷۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.