۰

پوریا شکیبایی بازیگر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
به گزارش عصر تعادل، پوریا شکیبایی فرزند زنده‌یاد خسرو شکیبایی به نمایش «دریبل» پیوست.
 
پوریا شکیبایی بازیگر شد

پوریا شکیبایی که پیش‌تر در نمایش‌هایی نظیر «١٢ مرد خشمگین» و «شب دشنه‌های بلند» به ایفای نقش پرداخته به نمایش «دریبل» به نویسندگی داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی  و تهیه کنندگی مهدی سلسله پیوست.

وی همچنین در فیلم «باز باران» که برای کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهدای سلول‌های بنیادی ساخته شده بود به صداپیشگی پرداخته است.

سایر عوامل نمایش عبارتند از؛حنیف سروری ( جانشین تهیه و مجری طرح )، رها جهانشاهی ( دستیار و برنامه‌ریز)،سعید دشتی (طراح صحنه) ، ایمان اسکندری ( طراح لباس و نور )،کارنگ طیاری ( گرافیست)،سید علی سجادی ( ساخت تیزر) ، نوشین جعفری ( عکاس ) و سارا حدادی ( مشاور رسانه‌ای و تبلیغات ) اشاره کرد.

شهاب حسینی نیز به عنوان مشاور پروژه در این نمایش حضور خواهد داشت.  

در این نمایش همراه  پوریا شکیبایی؛ پریچهر قنبری ، صحرا اسدالهی ، رایکا ابراهیمی و داریوش علیزاده نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

«دریبل» به نویسندگی داریوش علیزاده و به کارگردانی سعید دشتی و تهیه‌کنندگی مهدی سلسله  از نیمه‌ی مهر ماه در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز به روی صحنه خواهد رفت.
کد مطلب : ۱۳۰۸۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.