۰
هفته ششم سری A

برتری اینتر برابر جنوا در دقایق پایانی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷
به گزارش عصر تعادل، هفته ششم سری A ایتالیا، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) با انجام چهار دیدار همزمان پیگری شد که در یکی از این بازی‌ها اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با نتیجه یک بر صفر از سد جنوا گذشت. تنها گل نراتزوری را در این دیدار دانیلو دی‌آمبروسیو در دقیقه 87 به ثمر رساند. اومنگا در دقیقه 1+90 و عدال طرابت در دقیقه 4+90 از جنوا اخراج شدند. شاگردان لوچانو اسپالتی با این برد 16 امتیازی شدند و جایگاه سومی خود را استحکام بخشیدند.
 
در بازی دیگر لاتزیو با نتیجه 3 بر صفر مقابل میزبانش، هلاس ورونا به برتری دست یافت. برای آبی‌پوشان شهر رم  در این دیدار چیرو ایموبیله (24- پنالتی و 41) و آدام ماروسیچ (60) گلزنی کردند. شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد شمار امتیازات خود را به عدد 13 رساندند و به مکان چهارم جدول صعود کردند.
 
در دو بازی دیگر کالیاری در خانه 2 بر صفر برابر کیه‌وو ورونا پیروز شد و کروتونه هم با نتیجه 2 بر صفر بر بِنوِنتو غلبه کرد.
 
پرونده هفته ششم سری A ایتالیا امشب با انجام دو دیدار بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت 19:30 ساسولو از بولونیا میزبانی می‌کند و از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای آتالانتا است.
 
در جدول این رقابت‌ها، تیم‌های ناپولی و یوونتوس هر دو با 18 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند و اینتر 16 امتیازی در جایگاه سوم ایستاده است.
کد مطلب : ۱۳۰۸۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.