۰

زمانی: سرمربی استقلال حداکثر تا هفته آینده مشخص می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
زمانی: سرمربی استقلال حداکثر تا هفته آینده مشخص می‌شود
به گزارش عصر تعادل، حسن زمانی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیات مدیره باشگاه بعد از کار کارشناسی و بعد از مدتها، کمیته فنی را فعال کرد. خوشبختانه کمیته فنی از تعدادی از پیشکسوتان و صاحبنظران تشکیل شده است. به همین دلیل هیات مدیره کل مسئولیت انتخاب سرمربی را به کمیته فنی محول کرده است.
وی افزود: فکر می کنم کمیته فنی از این هفته روی گزینه های مطرح شده کارش را شروع کند.
عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که اگر کمیته فنی به حضور فاتح تریم رای بدهد، آیا هیات مدیره می تواند رقم پیشنهادی فاتح تریم را تقبل کند؟ تصریح کرد: ما تمام جوانب را در نظر می گیریم.  کمیته فنی در نهایت سه گزینه را به هیات مدیره معرفی می کند و با در نظر گرفتن جمیع جهات سرمربی خود را انتخاب خواهیم کرد.
عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه در انتخاب سرمربی بحث قیمت و قرارداد را مدنظر دارید یا دانش فنی مربی؟ تاکید کرد: مسائل فنی و مالی گزینه هایمان به صورت موازی با هم جلو می رود و بررسی می شود.
زمانی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه استقلال توانایی پرداخت مبلغ قرارداد به مربیان گران قیمت را دارد؟ گفت: مربی بزرگ خودش بخشی از هزینه ها را بر می گرداند! اگر مربی بزرگ روی نیمکت یک تیم بزرگ مثل استقلال بنشیند، تعداد تماشاگران برای تماشای مسابقات در هر بازی بیش از ۵۰ هزار نفر می شود. چون با نظر وزیر  ورزش بلیت فروشی مسابقات لیگ به باشگاه ها واگذار شده است، مبلغ قرارداد مربی و هزینه هایی که انجام می شود خیلی سریع از محل بلیت فروشی بر می گردد!
وی درباره سابقه بد باشگاه های ایرانی در استخدام مربی خارجی و اینکه اگر استقلال نتوانست از طریق بلیت فروشی هزینه های قرارداد سرمربی خود را تامین کند، تکلیف چه می شود؟ تصریح کرد: شما اگر بخواهید این مسئله را مدنظر قرار دهید نباید دنبال هیچ مربی‌ای برویم. اگر اصل بر اینکه این مربی در آینده جواب ندهد باید بنشینیم و دنبال کسی نرویم. ما عادی و مثبت به قضیه نگاه می کنیم. دنبال بهترین مربی می رویم که در حد نام استقلال باشد. قطعا بدانید آن انتخابی که کمیته فنی و هیات مدیره دارد، به مشکل نمی خورد. 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره اینکه آیا در میان گزینه های سرمربیگری مربی داخلی هم حضور دارد یا خیر؟ گفت: جمعبندی را کمیته فنی باید به ما بدهد که هنوز نداده است. فکر می کنم حداکثر تا هفته آینده سرمربی مشخص شود. کمیته فنی با حوصله روی گزینه ها کار می کند و سه گزینه نهایی را به هیات مدیره می دهد. 
کد مطلب : ۱۳۰۹۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.