۰

پورغلامی: دیدار با ارمنستان, بازیکنان را با تجربه می‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
فرهاد پورغلامی در خصوص برپایی اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان در ارمنستان گفت: این اردو می‌تواند اردوی خیلی خوبی برای تیم ما باشد چون به کشوری سفر می‌کنیم که امکانات بسیار خوبی دارد. برگزاری دو بازی دوستانه با تیم جوانان ارمنستان به دلیل اینکه اروپایی فوتبال بازی می‌کند, می‌تواند به تیم ما کمک کند تا استرس بازیکنان تیم کم کم از بین رفته و تجربه آنها بالاتر برود.

وی ادامه داد: ترکیب تیم‌مان نسبت به اردوی تدارکاتی اردن حدود 30 درصد تغییر داشته و این تغییرات برای رسیدن به هماهنگی‌های لازم خوب است.

پورغلامی در خصوص مسئله خروج بازیکنان سرباز تیمش از کشور تصریح کرد: برای خروج بازیکنان مشکلی نداشتیم. چند بازیکن سرباز در اردو داریم که باید از جواد مقدسی و همکارانشان در باشگاه مقاومت تشکر کنم که کار بچه‌ها را انجام دادند تا در این خصوص مشکلی برای ما پیش نیاید. جا دارد از زحمات آزاد, سرپرست تیم هم تشکر کنم.

سرمربی تیم جوانان ضمن اشاره به اینکه برای دعوت از بازیکنان در اردوی این تیم با باشگاه‌ها دچار مشکل نشده است, اظهار داشت: به جز یک باشگاه لیگ برتری که به هیچ‌وجه با ما همکاری نکرد, از همه مربیان و مدیران عامل باشگاه‌ها برای فراهم کردن شرایط حضور بازیکنان‌شان را در این اردو تشکر می‌کنم.

تیم فوتبال جوانان کشورمان ساعت 12 امروز (دوشنبه) راهی ارمنستان می‌شود و در دو دیدار دوستانه مقابل تیم جوانان ارمنستان در روزهای 5 و 7 مهرماه به میدان می‌رود.
کد مطلب : ۱۳۰۹۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.